Groene Zonneklep (omhoog bij open dak) echt zo zeldzaam???
-
- Beginner
Wij hebben er ook pas één gekocht en gemonteerd. Is dit dezelfde?
Het was even vogelen om het goed te monteren, maar het zit goed. De kleine zonnekleppen kunnen blijven zitten en het dak is nog goed te openen vanuit binnen.
Met de kunststof stelschroeven is het geheel nog te verstellen en te kantelen (voor de foto maar even laten zitten).
Het was even vogelen om het goed te monteren, maar het zit goed. De kleine zonnekleppen kunnen blijven zitten en het dak is nog goed te openen vanuit binnen.
Met de kunststof stelschroeven is het geheel nog te verstellen en te kantelen (voor de foto maar even laten zitten).
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
home made mijn vermoeden meer voor het ratelen van de extra latjes die in het dak zitten ??
dit heb ik wel eens als er wat wind onder het dak duikt hoor je af en toe geklepper .
was net van plan om wat strips er op te doen .
leuk dat ik er hier net op val .
of het daar werkelijk zo is ??
zullen we moeten wachten op een antwoordje van de eigenaar
dit heb ik wel eens als er wat wind onder het dak duikt hoor je af en toe geklepper .
was net van plan om wat strips er op te doen .
leuk dat ik er hier net op val .
of het daar werkelijk zo is ??
zullen we moeten wachten op een antwoordje van de eigenaar
see you when you see me
Klopt! Zit ook op die van mij! (Ook duitse eend) Grijs op de foto!AZL57 schreef:inderdaad duitse dakrand, ook zo'n verplichting van de TUV.... rare jongens die germanen
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Beginner
Ik heb van tevoren ook gezocht naar foto's, maar kon niets vinden dus vandaar mijn foto verslagje. Altijd handig voor anderen.David schreef:goeie foto's nu snap ik eindelijk wat ik destijds miste aan onderdelen.
had een tweedehands gekocht maar hij was absoluut niet compleet.
andere vraag: heb je dat rubber kantenband zelf op de dakrand gezet?
werkt het tegen tocht en/of water?
greetz david
De rubber rand heb ik niet zelf gemonteerd en zat er al op bij aanschaf. Kan jullie dus ook niet vertellen wat het verschil oplevert, met of zonder... De auto is origineel NLs...
@ Miniminded, Ik wist niet dat ze ook in blauw geleverd zijn
ziet er mooi uit.
Heb zelf een Groene
Er hebben ook oranje bestaan in ieder geval
Heb de rubberen dakrand in ieder geval nog nooit op een nederlandse eend zien zitten, das nieuw voor mij( mischien was het behalve bij de duitse eenden dan een extra optie?)
ziet er mooi uit.
Heb zelf een Groene
Er hebben ook oranje bestaan in ieder geval
Heb de rubberen dakrand in ieder geval nog nooit op een nederlandse eend zien zitten, das nieuw voor mij( mischien was het behalve bij de duitse eenden dan een extra optie?)
-
- Beginner
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- Canard rouge
- Gebruiker
- Canard rouge
- Gebruiker