Gemiddelde beroep van een eendenrijder
-
- Veelvuldig poster
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Jeempie....da's lang geleden dat ik hier in dit topic keek....
bij mij wel één en ander veranderd
Ik sta nu wel voor de klas. Twee dagen in de week geef ik muziekles aan de groepen 3 t/m 8. Muziekvakleerkracht dus en ik vind het onwijs leuk. De andere twee dagen ga ik per volgende week in de Rijswijkse Schouwburg werken als Educatie Medewerker, wat ik eigenlijk jaren in de Den Haag heb gedaan. De laatste dag van de week hou ik vrij ivm mijn lijf maar ook om me meer op de band te kunnen richten. Ik speel natuurlijk nog steeds cello en wel in de Progrock/Gothic/Metal band Kingfisher Sky waar ik ontzettend veel plezier aan beleef. Na het conservatorium en klassiek spelen is dat toch wel heel erg gaaf om nu te doen. Ik heb ook wat gespeeld met andere bands en opgenomen, maar Kingfisher Sky is een onwijs gave band. We rokken behoorlijk...We hebben een leuke Nederlandse toer achter de rug nav het eerste album en spelen nu veelal met Delain samen (gave gothic band) en werken aan ons tweede album..kortom...veel spelen.
In oktober staan we in Paradiso met Epica en daar verheug ik me erg op....
Helemaal veranderd sinds mijn laatste post hier dus
) hehe
Groetjes, Maaike
bij mij wel één en ander veranderd

Ik sta nu wel voor de klas. Twee dagen in de week geef ik muziekles aan de groepen 3 t/m 8. Muziekvakleerkracht dus en ik vind het onwijs leuk. De andere twee dagen ga ik per volgende week in de Rijswijkse Schouwburg werken als Educatie Medewerker, wat ik eigenlijk jaren in de Den Haag heb gedaan. De laatste dag van de week hou ik vrij ivm mijn lijf maar ook om me meer op de band te kunnen richten. Ik speel natuurlijk nog steeds cello en wel in de Progrock/Gothic/Metal band Kingfisher Sky waar ik ontzettend veel plezier aan beleef. Na het conservatorium en klassiek spelen is dat toch wel heel erg gaaf om nu te doen. Ik heb ook wat gespeeld met andere bands en opgenomen, maar Kingfisher Sky is een onwijs gave band. We rokken behoorlijk...We hebben een leuke Nederlandse toer achter de rug nav het eerste album en spelen nu veelal met Delain samen (gave gothic band) en werken aan ons tweede album..kortom...veel spelen.
In oktober staan we in Paradiso met Epica en daar verheug ik me erg op....
Helemaal veranderd sinds mijn laatste post hier dus

Groetjes, Maaike
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Novadic-Kentron?
Nee, Emergis
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hoi Maaike, net even geluisterd naar November op Youtube, in één woord: G E W E L D I G ! ! !Maaikie schreef: Ik speel natuurlijk nog steeds cello en wel in de Progrock/Gothic/Metal band Kingfisher Sky waar ik ontzettend veel plezier aan beleef. Na het conservatorium en klassiek spelen is dat toch wel heel erg gaaf om nu te doen. Ik heb ook wat gespeeld met andere bands en opgenomen, maar Kingfisher Sky is een onwijs gave band. We rokken behoorlijk...We hebben een leuke Nederlandse toer achter de rug nav het eerste album en spelen nu veelal met Delain samen (gave gothic band) en werken aan ons tweede album..kortom...veel spelen.
groet! Roel
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster