24h van Spa, nabespreking
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer:
en ik wil na 20 jaar wel eens een meeting mee maken
toch nog steeds fijn te horen dat mensen zich prachtig hebben geamuseerd en fantastisch vonden .
was het je eerste keer of je X-de keer .
ook al is de techniek helemaal ge evolueert ,zijn we ook weer blij dat de serie klasse of "standaard" klasse weer helemaal terug is .
soms tot ongenoegen van sommige piloten .
persoonlijk vind ik dat het er nu eenmaal bij hoort in de competitie en je er rekening mee moet houden als snellere piloot (zie GT klasse zelfde verhaal) ook omgedraaid natuurlijk.
maar tot zover .
hop naar editie 26 of voor de liefhebbers Colmarberg rond juni
toch nog steeds fijn te horen dat mensen zich prachtig hebben geamuseerd en fantastisch vonden .
was het je eerste keer of je X-de keer .
ook al is de techniek helemaal ge evolueert ,zijn we ook weer blij dat de serie klasse of "standaard" klasse weer helemaal terug is .
soms tot ongenoegen van sommige piloten .
persoonlijk vind ik dat het er nu eenmaal bij hoort in de competitie en je er rekening mee moet houden als snellere piloot (zie GT klasse zelfde verhaal) ook omgedraaid natuurlijk.
maar tot zover .
hop naar editie 26 of voor de liefhebbers Colmarberg rond juni
see you when you see me
Hoezo eenden. Als het hele veld bekijken bestaan de raceauto's voor 75% uit Dyanes. En zolang het BMW-bokken zijn en plastic blijf het plaatwerk over voor de rijdende eenden en Dyanes.hanzz schreef:ik vind eigenlijk al die opgeneukte plastic eenden met bmwblok een beetje fake? Waarom niet gewoon met originele carosserie rijden? dan iser nog fun om naar te kijken...
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: zo 10 mei, 2009 13:01
- Locatie: Hengelo
onbereikbare droom ????
Ik ben ervan overtuigd dat dit evenement enkel en alleen kan blijven overleven als eendenrijdend Nederland en geiterijdend Vlaanderen/Wallonië interesse blijft behouden in zowel de meeting als de 24 uren race. Deelname aan de classic race is misschien niet zo onbereikbaar als velen dromen.... eurootje of 5.000 kom je al een heel eind (als je een goede basis hebt). Maak een goede opzet en een betrouwbare wagen en dan heb je een boel fun !
Baai de wee, als er forummers zijn die fotomateriaal hebben van de Biodeuche (nummer 66 - blauw met gifgroene accenten), die mogen altijd doorgestuurd worden naar : werner.klaassen@telenet.be
Alvast merci !
Pistachke
Baai de wee, als er forummers zijn die fotomateriaal hebben van de Biodeuche (nummer 66 - blauw met gifgroene accenten), die mogen altijd doorgestuurd worden naar : werner.klaassen@telenet.be
Alvast merci !
Pistachke
Fluctuat nec mergitur (scheeps-Latijns voor "het deint en schommelt, maar vergaat niet")
Inderdaad, het mooiste zou zijn dat je eigenlijk een vrijbrief hebt zolang het maar op basis van een eendenblok is.backfire schreef:Wat ik jammer vind is dat bij de specials er geen gebruik gemaakt mag worden van turbo's en compressoren. Dan heb je die BMW blokken niet nodig en komt ten goede van de know-how op de techniek.
-
- Gebruiker
- Berichten: 131
- Lid geworden op: vr 4 sep, 2009 14:06
- Locatie: Achel (België)
- Contacteer:
lachen: een 0.602 met turbo en compressor: vermogen van 75pk en een koppel van 100nm... hahahabackfire schreef:Wat ik jammer vind is dat bij de specials er geen gebruik gemaakt mag worden van turbo's en compressoren. Dan heb je die BMW blokken niet nodig en komt ten goede van de know-how op de techniek.
Saxo 1.5D VTS 2002
Berlingo III XTR 1.6HDi92 2009
Lomax 224 1968
2CV4 1973
God Save The TWIN
Berlingo III XTR 1.6HDi92 2009
Lomax 224 1968
2CV4 1973
God Save The TWIN
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 432
- Lid geworden op: ma 7 apr, 2003 15:34
- Locatie: Ovezande (zeeland)
Het enige nadeel is dat het wel 24h achter elkaar moet draaien...... Zoals je merkt lukt dat bij een kleinbeetje opgevoerd blok al vaak niet...SaXoKe schreef:lachen: een 0.602 met turbo en compressor: vermogen van 75pk en een koppel van 100nm... hahahabackfire schreef:Wat ik jammer vind is dat bij de specials er geen gebruik gemaakt mag worden van turbo's en compressoren. Dan heb je die BMW blokken niet nodig en komt ten goede van de know-how op de techniek.
AZ A2 '70
AK400 '76
AK400 '76
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: zo 10 mei, 2009 13:01
- Locatie: Hengelo
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: zo 10 mei, 2009 13:01
- Locatie: Hengelo