de foto's zijn prachtig
Hoezo eenden. Als het hele veld bekijken bestaan de raceauto's voor 75% uit Dyanes.hanzz schreef:ik vind eigenlijk al die opgeneukte plastic eenden met bmwblok een beetje fake? Waarom niet gewoon met originele carosserie rijden? dan iser nog fun om naar te kijken...
Inderdaad, het mooiste zou zijn dat je eigenlijk een vrijbrief hebt zolang het maar op basis van een eendenblok is.backfire schreef:Wat ik jammer vind is dat bij de specials er geen gebruik gemaakt mag worden van turbo's en compressoren. Dan heb je die BMW blokken niet nodig en komt ten goede van de know-how op de techniek.
lachen: een 0.602 met turbo en compressor: vermogen van 75pk en een koppel van 100nm... hahahabackfire schreef:Wat ik jammer vind is dat bij de specials er geen gebruik gemaakt mag worden van turbo's en compressoren. Dan heb je die BMW blokken niet nodig en komt ten goede van de know-how op de techniek.
Het enige nadeel is dat het wel 24h achter elkaar moet draaien...... Zoals je merkt lukt dat bij een kleinbeetje opgevoerd blok al vaak niet...SaXoKe schreef:lachen: een 0.602 met turbo en compressor: vermogen van 75pk en een koppel van 100nm... hahahabackfire schreef:Wat ik jammer vind is dat bij de specials er geen gebruik gemaakt mag worden van turbo's en compressoren. Dan heb je die BMW blokken niet nodig en komt ten goede van de know-how op de techniek.