Wie oWie kan mij vertellen welke vloeibare pakking ik het best kan gebruiken tussen de Motorhelften?
Heb al diverse gebruikt tussen de klepdeksels en rubbers maar ben hier niet echt tevreden over..en er zijn er zoooovvveeeeel
Alvast bedankt.
Teun
Vloeibare pakking??
Vloeibare pakking??
Wat brengt morgen.???
- Gerard2cv
- Super eendkenner
vloeibare pakking
Het lijkt mij het beste dat je naar de onderdelenzaak(brezan ofzo)
en vraagt om een vloeibere pakking op rubber basis die ookweer afneembaar is.Zodat
de motor ooit(ik hoop het niet ) weer uitelkaar kan.Deze werkt ook goed tussen de klep-
dekselpakkingen.Bij het blok wel 2 zijden insmeren en na vastzetten( Let goed op dat
ene borstboutje dat achteronder moet zitten om de 2 helften te centreren,ook de bout
van de oliekoeler hoort hierbij) 24 uur laten drogen voor je er olie in doet.
en vraagt om een vloeibere pakking op rubber basis die ookweer afneembaar is.Zodat
de motor ooit(ik hoop het niet ) weer uitelkaar kan.Deze werkt ook goed tussen de klep-
dekselpakkingen.Bij het blok wel 2 zijden insmeren en na vastzetten( Let goed op dat
ene borstboutje dat achteronder moet zitten om de 2 helften te centreren,ook de bout
van de oliekoeler hoort hierbij) 24 uur laten drogen voor je er olie in doet.
-
- Regelmatige poster
in principe hoeft er nooit kit oid tussen kleppendeksels. Ik heb het wel eens meegemaakt dat de deksels iets krom waren en zodoende niet meer goed afsloten, omdat een vorige "monteur" de deksels loeihard heeft aangedraaid oid. Dan wil een likje kit op het rubber nog wel eens helpen.
Maar als ie niet lekt moet je het nooit doen. (geldt overigens voor alle afdichtingen. Als het niet nodig is nooit kit of vloeibare pakking gebruiken.)
Maar als ie niet lekt moet je het nooit doen. (geldt overigens voor alle afdichtingen. Als het niet nodig is nooit kit of vloeibare pakking gebruiken.)