Volgens mij zijn dat nog de oude franse koplampen,waar nog die oude franse fittingen in zitten.Ik denk dat je beter complete koplampen kan nemen met asym.dulolampen.Dan weet je zeker dat hij er ook lampen in kan wisselen
De remmen zijn voor deze auto gewoon de kleine remschoenen en de remcilinders voor de koperen leidingen waar die banjo koppelingen op zitten
Madagaskar AZ restauratie
-
- Veelvuldig poster
Ik heb de onderdelen bij het EEEC gehaald in Soest. Daar wist me alles van het samenvoegen van de diverse bouwjaren. Veel onderdelen nieuw. bijvoorbeeld het tweede deel van de aandrijfas. Nieuw is voordeliger dan een oude as reviseren. Een oude wielnaaf met fijne vertanding maken de aandrijflijn compleet.
Nog een oud metalen stuur en een 18pk dashbord en de eend krijgt zijn oude look terug.
Een vracht rubbers maakt alles af.

Het magazijn van het EEEC is echt een walhalla aan onderdelen. Men weet alles over alle eenden. Maar neem de tijd
Nog een oud metalen stuur en een 18pk dashbord en de eend krijgt zijn oude look terug.
Een vracht rubbers maakt alles af.

Het magazijn van het EEEC is echt een walhalla aan onderdelen. Men weet alles over alle eenden. Maar neem de tijd