Gespot!
Weekendje Frankrijk geweest?Jesper schreef:Een Franse Eend, een Méhari, een Dyane 6 en een Franse Acadiane:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/2CV/index36.html
Groet van
Jesper
Saint Mihiel aan het Lac de Madine, lijkt me.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
vergat er bij te vertellen dat dat met mijn gele Duckie was.
In Januarie terwijl er sneeuw in midden Frankrijk lag de Route de paris rhine rhone,en daarna de route du Soleil met als eindbestemming Narbonne.
In Januarie terwijl er sneeuw in midden Frankrijk lag de Route de paris rhine rhone,en daarna de route du Soleil met als eindbestemming Narbonne.
Laatst gewijzigd door tinouck op ma 2 nov, 2009 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja was het ook.
op de terugweg toen wel 2 dgn , (want er sprong een bougie los)
(peanuts eigelijk maar op zo;n moment vervelend) ,en-fin heb toen met mijn hond de volgende morgen in Fontaine-Francaise gelopen(dep 21) in de bourgogne.
Dikke Brume(mist) en met de koeien staan ''praten'' en wat hoorde ik toen uit de brume opkomen? jawel een eend met gele koplampjes, brrrmmmmmmmm en verdween vervolgens weer in de mist
nog op de ijzel uitgegleden ook toen
heel avontuur geweest.
op de terugweg toen wel 2 dgn , (want er sprong een bougie los)
(peanuts eigelijk maar op zo;n moment vervelend) ,en-fin heb toen met mijn hond de volgende morgen in Fontaine-Francaise gelopen(dep 21) in de bourgogne.
Dikke Brume(mist) en met de koeien staan ''praten'' en wat hoorde ik toen uit de brume opkomen? jawel een eend met gele koplampjes, brrrmmmmmmmm en verdween vervolgens weer in de mist
nog op de ijzel uitgegleden ook toen
heel avontuur geweest.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Yep.tinouck schreef:Weekendje Frankrijk geweest?
(En de locatie hadden jullie ook redelijk goed geraden)
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)