Ik wil mijn lavendelblauw gerolde eend, nadat e.e.a. is gelast, gerepareerd en geplamuurd de echte 70's look geven.
Op het kenteken is mijn 74er beige, dit was oorspronkelijk "beige gazelle" (modeljaar 75).
Nu vind ik die kleur niet echt mooi, maar "beige albatros" past echt bij de beginjaren '70, en in die kleur wil ik haar gaan rollen.
Kan iemand me helpen aan een RAL nummer dat heel dicht in de buurt van "beige albatros" komt?
bvd
Berteld
RAL nummer Beige Albatros?
RAL nummer Beige Albatros?
Eendracht maakt macht.
-
- Heavy user
verfhandel jerry (of jerry's?) in amsterdam heeft 1k kwastbare/rolbare autolak en kan deze in citroenkleuren mengen. heb thuis ook een pot en twee spuitbussen in beige albatros staan. wie weet versturen ze ook wel per post en anders een keer kombineren met een dagje artis ofzo
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
ze hebben alleen jan van genten.AZL57 schreef:Even de kleur met een echte albatros vergelijken, bij Artis dan
bij de pinquins.
wist je dat je heel grappig pinquins aan het rennen krijgt? moet je een spiegeltje meenemen en een lichtvlek voor ze op de grond projecteren (nee, niet recht in de oogjes schijnen das zielig) dat herkennen ze als de reflectie van een vis en dus eten. waggelen ze met zn allen achter de lichtvlek aan
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
dyane_maniac schreef:verfhandel jerry (of jerry's?) in amsterdam heeft 1k kwastbare/rolbare autolak en kan deze in citroenkleuren mengen. heb thuis ook een pot en twee spuitbussen in beige albatros staan. wie weet versturen ze ook wel per post en anders een keer kombineren met een dagje artis ofzo
hahaaaa zo promotie team Amsterdam!!!