Het kinderhoekje op het forum
-
- Eend ontdekker
Hoi allemaal daar ben ik weer.
Ik ben weer thuis en kan niet naar school omdat ik bijna 2 weken geleden erg ben gevallen en toen was mijn heup erg gebroken en moest ik nog dezelfde dag geopereerd worden. De dokter heeft er nu een plaat in gemaakt met 7 schroeven.
Ik heb erg veel pijn gehad dus dat was niet leuk. Nu moet ik morgen weer naar het ziekenhuis om de krammen ( dat zijn er 33 ) eruit te laten halen . Ik ben er best een beetje boel bang voor. Ik krijg een pil waarvan ik heel duf ga worden. papa dat is jeroen-citroen verzorgd me nu zoveel mogelijk en hij doet het nog goed ook . Nou meer heb ik niet te vertellen kwa slecht nieuws en ook niet kwa goed nieuws ik ga starks meedoen met het tel topic of raad het plaatje. Wil iemand een plaatje daar posten dan kan ik raden dat vind ik leuker
Groetjes dennis
Ik ben weer thuis en kan niet naar school omdat ik bijna 2 weken geleden erg ben gevallen en toen was mijn heup erg gebroken en moest ik nog dezelfde dag geopereerd worden. De dokter heeft er nu een plaat in gemaakt met 7 schroeven.
Ik heb erg veel pijn gehad dus dat was niet leuk. Nu moet ik morgen weer naar het ziekenhuis om de krammen ( dat zijn er 33 ) eruit te laten halen . Ik ben er best een beetje boel bang voor. Ik krijg een pil waarvan ik heel duf ga worden. papa dat is jeroen-citroen verzorgd me nu zoveel mogelijk en hij doet het nog goed ook . Nou meer heb ik niet te vertellen kwa slecht nieuws en ook niet kwa goed nieuws ik ga starks meedoen met het tel topic of raad het plaatje. Wil iemand een plaatje daar posten dan kan ik raden dat vind ik leuker
Groetjes dennis
Prettige dag groetjes dennis
-
- Heavy user
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Heel veel sterkte Dennis. Ik heb ook een plaatje rondom mijn heup met schroeven. En voor die krammen hoef je niet bang te zijn. Dat doet geen pijn, de wond is aan het genezen, dat voel je. Als je je rust neemt dan zullen we je bezig houden op het forum.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Moderator
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Ja, dat wist ik.
Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje bang voor bent.
Maar het moet wel gebeuren anders wordt het alleen maar vervelender.
Succes morgen!
Ik zal aan je denken en duimen dat het meevalt.
Oh oh, ik maak er weer een zooitje van!
Want dit stukje in het kinderhoekje had ik dus nog niet gelezen.
Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje bang voor bent.
Maar het moet wel gebeuren anders wordt het alleen maar vervelender.
Succes morgen!
Ik zal aan je denken en duimen dat het meevalt.
Oh oh, ik maak er weer een zooitje van!
Want dit stukje in het kinderhoekje had ik dus nog niet gelezen.
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
-
- Eend ontdekker
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Eend ontdekker
Hoi alemaal
Bedankt voor jullie berichtjes . De krammen zijn eruit maar ik vond het wel eng en ik vind de wond ook heel eng om naar te kijken er zit een hele grote pleister overheen maar die moet wel elke 2 dagen een schone op en dat vind ik niet zo lekker.
Ik heb nu huiswerk van school en moet weer een spreekbeurt gaan maken en woensdag ga ik met mama op bezoek bij school en dan de week erna vanaf donderdag 1 oktober ga ik misschien wel weer een paaar uurtjes per dag want dan mag het weer van de dokter. Ik heb er niet zo zin in eigelijk maar dat zeg ik niet tegen school natuurlijk.
groetjes, Dennis
Bedankt voor jullie berichtjes . De krammen zijn eruit maar ik vond het wel eng en ik vind de wond ook heel eng om naar te kijken er zit een hele grote pleister overheen maar die moet wel elke 2 dagen een schone op en dat vind ik niet zo lekker.
Ik heb nu huiswerk van school en moet weer een spreekbeurt gaan maken en woensdag ga ik met mama op bezoek bij school en dan de week erna vanaf donderdag 1 oktober ga ik misschien wel weer een paaar uurtjes per dag want dan mag het weer van de dokter. Ik heb er niet zo zin in eigelijk maar dat zeg ik niet tegen school natuurlijk.
groetjes, Dennis
Prettige dag groetjes dennis
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: