spuitbus snelstart
-
- Gebruiker
spuitbus snelstart
Ik heb net een spuitbus "Snelstart"gekocht van Motip. Een heel mooi spuitbusje met de afbeelding van een Eendluchtfilter. Zouden ze daar een bedoeling mee hebben??...
Ik heb er een foto van, maar ik weet niet hoe ik 'm moet invoegen.[/code]
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: spuitbus snelstart
Lijkt me eerlijk gezegd een "lapmiddel" als je eend slecht start. Heb het zelf eenmaal gebruikt bij het begin van mijn eenden carriere. Eend startte steeds slechter, en met "Quickstart" (was pure Ether) sloeg ie zo aan. Bleek m'n benzineslang poreus te zijnRoadrunner schreef:Ik heb net een spuitbus "Snelstart"gekocht van Motip. Een heel mooi spuitbusje met de afbeelding van een Eendluchtfilter. Zouden ze daar een bedoeling mee hebben??...
Ik zou er gewoon voor zorgen dat ie op de juiste manier start, want het is gewoon troep....
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Moderator
Spuitbus deo doet hetzelfde.. Is inderdaad een noodstartmiddel. Toch soms handig, maar vooral om een blokje dat al langer stilstaat op gang te helpen.
Maar das allemaal off-topic, het ging om het plaatje van het luchtfilter.
Maar das allemaal off-topic, het ging om het plaatje van het luchtfilter.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Gebruik maar liever remmenreiniger, dat is doorgaans goedkoper. Daar zit propaan of butaan in. Even wat in je luchtfilter spuiten en hij start meteen. Uiteraard als de rest van de auto goed werkt, als je dus een goede vonk op het juiste moment hebt plus uiteraard aanvoer van benzine, daar moet de motor op doorgaan.
Quick start en remmenreiniger alleen gebruiken als de auto een hele tijd stil gestaan heeft. Voor de rest zijn deze middelen volstrekt overbodig.
Quick start en remmenreiniger alleen gebruiken als de auto een hele tijd stil gestaan heeft. Voor de rest zijn deze middelen volstrekt overbodig.
Geen injectie
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!