Diefstal Citroën Jouets

Alles over 2cv modelauto's en miniaturen
Plaats reactie
geit
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Diefstal Citroën Jouets

Bericht door geit » zo 22 nov, 2009 13:51

Hallo,
Een verzamelaar is slachtoffer geworden van een diefstal, ik reproduceer hieronder een kopie van een bericht ontvangen door de heer Berthelot van de Quai de Javel, als je iets ziet, op een rommelmarkt of op een beurs wat lijkt op de foto, voel je dan vrij om contact op te nemen via de mail aangegeven in het bericht.
Ik dank u allen voor het helpen van de verzamelaar om zijn eigendom terug.te vinden.
Afbeelding

Bericht ontvangen:

Diefstal Citroën Jouets

De "Citroën Jouets" (12 in getal) in handen van een verzamelaar van Lyon werden toevertrouwd aan een vereniging om getoond te worden
op"The Village Citroën" op Epoqu'auto in Lyon.

Aan het einde van deze show heeft de verzamelaar ze terug meegenomen naar huis - nachts heeft hij ze achtergelaten in de kofferbak van zijn auto in zijn garage
onder zijn huis - de volgende morgen vond hij de garagedeur kapot en de Citroën Jouets vermist.

Het bedrag van de diefstal wordt geraamd op 25.000 euro!
Klacht werd ingediend bij de rijkswacht en de leidende kooplieden van deze voorwerpen zijn verwittigd
Wij danken u om ons te melden via e-mail als u een spoor heeft , zodat we de schrijvers van dit bericht kunnen verwittigen
Om dit te doen, schrijf vol-lyon@quaidejavel.fr

Dank u voor uw trouw.

Het team QUAIdeJAVEL.com

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » zo 22 nov, 2009 17:22

:shock: :shock: :shock:
Zo hey, das geen (@)kattepies.
maar is het dan ook niet een heel klein beetje dom om zoiets in de kofferbak te laten liggen?,al is het in de garage? :roll: :?:
of het nog terug gevonden gaat worden betwijfel ik ten zeerste :?

marcopr
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door marcopr » zo 22 nov, 2009 17:35

ok J.P. :shock:

Plaats reactie