Rommelmarkten zijn altijd leuk zoeken, vaak niks, soms veel van hetzelfde majorette dyanes en kleine gele eendjes. En af en toe echt een goede 'zoldervondst' voor weinig.martijntje schreef:
dyane modellen
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
-
- Heavy user
ik ben momenteel bezig nestor de gele gaswachtaca, de aca die ik jaren had, na te maken. basis hiervoor is een eigeel norev model dat is overgespoten in de juiste kleur jaune service. de details zoals even de tankdop zwart enzo, moeten nog
en ik moet nog van die decals van de logo's en belettering en kentekenplaten ed ontwerpen en printen op dat speciale decal papier. dan doe ik [OT] gelijk de sticker set voor het model van die anarchistische ente.
michiel, zou jij wat kentekens voor me kunnen regelen? dan kan ik die ook gelijk mee printen. kun je ook van die kentekenplaten regelen die achterop een aca zitten? en van die blauwe? hoewel, ik daar ook gewoon een foto van kan nemen en die kan gebruiken.
en ik moet nog van die decals van de logo's en belettering en kentekenplaten ed ontwerpen en printen op dat speciale decal papier. dan doe ik [OT] gelijk de sticker set voor het model van die anarchistische ente.
michiel, zou jij wat kentekens voor me kunnen regelen? dan kan ik die ook gelijk mee printen. kun je ook van die kentekenplaten regelen die achterop een aca zitten? en van die blauwe? hoewel, ik daar ook gewoon een foto van kan nemen en die kan gebruiken.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Heel erg leuke en nooit aangeboden modellen,
voor de dyane liefhebber;
Voor weinig;
http://cgi.ebay.fr/Corgi-Juniors-98-a-C ... 3358d39d90
hij biedt er drie aan, ik heb ze nooit eerder gezien.
Meer kans op succes dan met de staatsloterij.
voor de dyane liefhebber;
Voor weinig;
http://cgi.ebay.fr/Corgi-Juniors-98-a-C ... 3358d39d90
hij biedt er drie aan, ik heb ze nooit eerder gezien.
Meer kans op succes dan met de staatsloterij.
tweeceevees zijn leuk!