collectie 2cv
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Op de site van collectie2CV staat niets vermeld , ook op de site van Betapress niet , maar de verkoper hier ter plaatse vertelde me op 24 11 dat in een brief van Betapress gemeld wordt dat nummer 50 toch echt de laatste is...
De MotoStandard AZU zal dus de laatste zijn , hoewel in het tijdschriftje het aantal van 60 genoemd wordt. Eerder stond daar nog steeds 90.
Wordt vervolgd --of toch niet? Eerder is ook sprake geweest van stoppen bij 60.
Met vriendelijke groet
Egbert
De MotoStandard AZU zal dus de laatste zijn , hoewel in het tijdschriftje het aantal van 60 genoemd wordt. Eerder stond daar nog steeds 90.
Wordt vervolgd --of toch niet? Eerder is ook sprake geweest van stoppen bij 60.
Met vriendelijke groet
Egbert
-
- Moderator
Gisteren toch deel 50 en 51 binnen gekregen. Via abonnementen loopt de serie dus wel door ná 50. Via losse verkoop kan een ander verhaal zijn. Check your local boekenboer..Etince2cv schreef:... maar de verkoper hier ter plaatse vertelde me op 24 11 dat in een brief van Betapress gemeld wordt dat nummer 50 toch echt de laatste is...
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wat is dan nummer 51 voor versie en wat wordt er als nummer 52 aangekondigd ?
In het tijdschriftje bij mijn "laatste" nummer 50 staat geen aankondiging van nummer 51 , terwijl dat tot en met 49 de gewoonte was. Speciale versie hiervan voor de boekhandelaren / sigarenboeren ?
Met vriendelijke groet
Egbert
In het tijdschriftje bij mijn "laatste" nummer 50 staat geen aankondiging van nummer 51 , terwijl dat tot en met 49 de gewoonte was. Speciale versie hiervan voor de boekhandelaren / sigarenboeren ?
Met vriendelijke groet
Egbert
-
- Moderator
Bij nr 51 zit een besteller van l'Alsacienne. Net als in 50 staat er in 51 géén aankondiging van de volgende. Geen idee dus.Etince2cv schreef:Wat is dan nummer 51 voor versie en wat wordt er als nummer 52 aangekondigd ?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Heavy user
-
- Moderator
Beetje off-topic..David schreef:Denk ik ook wel eens over RDW'ers
Maar als je duidelijkheid wil, bel/mail betapress rechtstreeks? Antwoord is dan concreter dan 'ik heb gehoord dat.. '
Douglas Adams
Douglas Adams