Cygnus kitcar

Heb je een website, ben je op zoek naar een eendewebsite, post het hier.
Roel l'Hiver
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 14 aug, 2009 12:30
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Roel l'Hiver » do 3 dec, 2009 18:42

björn schreef:trutig heid hier
Grappig, vandaag discussie gehad over het Sjakie-gehalte van een Eend. Mijn collega vindt de Kever stoerder :? Nah ja....

supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1770
Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
Locatie: stompwijk (zh)

Bericht door supercees » do 3 dec, 2009 19:26

Ascoltare schreef:
Grappig, vandaag discussie gehad over het Sjakie-gehalte van een Eend. Mijn collega vindt de Kever stoerder :? Nah ja....
dat vind ik eigenlijk ook wel, stoerder. een eend heeft in mijn ogen niet echt een sjakie-uitstraling, maar straalt meer "genieten van het leven" uit.

en die cygnus, ja, ieder zijn smaak :wink: . wel een hoop geld, 11.500 eurootjes.

stoer toch?:
Afbeelding
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Gebruikersavatar
Jeroen-citroen
Moderator
Berichten: 2662
Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen-citroen » do 3 dec, 2009 19:27

Dit topic staat in website promotie omdat er een website gepromoot wordt.
Lijkt mij nogal duidelijk.

Of je het hier wel of niet me eens bent zal me verder worst zijn (vrijheid van meningsuiting heb ik ook).

Vanaf hier kun je normaal reageren of niet reageren. Het altijd trappen tegen de reclame regels die wij MOETEN hanteren heeft geen zin en zal dan ook verwijderd worden
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet

Roel l'Hiver
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 14 aug, 2009 12:30
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Roel l'Hiver » vr 4 dec, 2009 08:54

Jeroen-citroen schreef:Dit topic staat in website promotie omdat er een website gepromoot wordt.
Lijkt mij nogal duidelijk.

Of je het hier wel of niet me eens bent zal me verder worst zijn (vrijheid van meningsuiting heb ik ook).

Vanaf hier kun je normaal reageren of niet reageren. Het altijd trappen tegen de reclame regels die wij MOETEN hanteren heeft geen zin en zal dan ook verwijderd worden
Ik heb niets tegen kitcars. Ik vind het wel vervelend als iemand de Eend lelijk noemt en dat doet Cygnus op hun site.

Volgens mij het ik niets gezegd over de reclameregels die hier worden gehanteerd, laat staan dat ik er tegen getrapt heb. Het lijkt mij inderdaad duidelijk dat hier de website over de Cygnus kitcar wordt gepromoot. En dan gaat het natuurlijk niet over hoe mooi die website wel niet is, maar over de Cygnus kitcar. Lijkt mij nogal duidelijk.

Of men het hier wel of niet mee eens is zal mij verder ook worst zijn.

Roel l'Hiver
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 14 aug, 2009 12:30
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Roel l'Hiver » vr 4 dec, 2009 08:56

supercees schreef:dat vind ik eigenlijk ook wel, stoerder. een eend heeft in mijn ogen niet echt een sjakie-uitstraling, maar straalt meer "genieten van het leven" uit.

stoer toch?:
Afbeelding
Genieten van het leven is het absoluut!

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 4 dec, 2009 08:57

Gelukkig heft iedereen zijn eigen mening en smaak, anders zou het een saaie wereld zijn he.

Nu weer terug naar de orde van de dag SVP.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Plaats reactie