Nu blijkt ik grote problemen met de pasvorm te hebben waarover ik op het forum nog niets tegengekomen ben.
De rubbers voor de voordeuren die ik heb zijn veel te ruim uitgevoerd voornamelijk aan de onderzijde.
Een foto van de rechter voordeur waar het rubber nog gemonteerd dient te worden en een foto van de linker voordeur die laat zien dat het onmogelijk is dit rubber te monteren.

Nog een detail van het nog te monteren rubber, en helaas na 3 pogingen en een hoeveelheid vaseline later de enige oplossing voor dit probleem.. 5cm rubber er tussen uitknippen en weer aan elkaar lijmen.

Over het nieuwe rubber van de ventillatieklep ben ik evenmin tevreden. Het oude rubber klemde zich mooi onder de metalen rand, het nieuwe rubber is dunner uitgevoerd en zit los onder de rand. Nu wil in niet de rand van mijn pas gespoten ventillatieklep gaan omslaan zoals ik ook al in een eerdere forum topic zag.
Uiteindelijk het oude originele rubber teruggeplaatst.
Hier nog een foto waarop te zien is dat de rand van het originele rubber dikker en ruimer uitgevoerd is (originele rubber is ook naadloos in tegenstelling tot de imitatie)

Edit J.C. : foto's even onder elkaar gezet ivm de lay out.