Wat heb ik allemaal gedaan:
- Kachel afgesteld en blower ingebouwd.
Dashboard voorzien van extra lampjes en schakelaars. Zat allen een lampje op van de oliedruk. Dus maar een extra waarschuwingslampje voor grootlicht en het knipperlicht erbij gezet. Daarnaast dus de schakelaars voor de blower en de verstralers inc lampjes. De laatste is nog loos.
- Dashboard opgepoetst met cockpitspray.
- Handgreep bestuurdersdeur vervangen voor een beter exemplaar.
- Ruitenwisser nog iets verbeterd en heeft nu nieuwe bladen van een Mehari.
- Motorbeschermplaat erop gezet. Hiervoor moest ik nog gaten boren, dus moest de wagen omhoog.
- Binnenbekleding deuren. Bij de AV deurpaneelplaten gehaald uit kunststof en deze bekleed met gordijnstof. Keuze van Danielle. Zien er leuk uit, maar of dat over ene maand ook nog zo is.

- Handvaten binnenkant deuren gemonteerd. Eigen idee, beetje Special zo.

- Antenne erop gezet.
- Imperiaal in de hamerite gezet, die moet er morgen nog op.
- Bakolie vervangen. Was hard nodig, oude was zwart met ijzersplinters.
- Accu 2cv gemonteerd. Wilde niet starten met die van de Ami, maar stond ook al even stil. Dus Ami accu hangt nu aan de druppellader.
- Alumium plaat over de gaten in de voetenbak gepopt. Zit maar aan een zijde vast, dus kan er zo weer vanaf.
Hier nog enkele foto's.

Gaten boren voor de beschermplaat.

Dit zit dus nu mooi dicht.

Extra lampjes en schakelaars. Was nogal wat werk om alle electronica aan te leggen. P.Senior heeft hierbij nog geholpen. Alles zit geschakeld over relais. Verder wat loze draded van de draadboom kunnen verwijderen die onder het contactslot hingen.

Nieuwe slangen met blower in de slang.

Sprietje.

Retro loook met Special invloeden. Moet er dus nog drie.

Twijfel nog of de winterbanden erop komen. Die zijn namelijk iets lager. Dus Toyo's lijken me beter voor bevroren paden, winterbanden voor blub.