eindelijk is ie er
Hoe is het nu met je Ami 6? Is de break van je pa en de 6 van jou? Morgen ga ik naar het Ami magazijn om voor de ami van mn broer de laatste onderdelen te halen. Dan is het wagentje technisch helemaal af en zou dus op NL-kenteken kunnen komen. Uiterlijk mankeert er nog wel wat aan. Qua buitenkant heeft dat wel zn charme, maar bekleding is echt gaar.
-
- Las Expert
- Contacteer:
ja technisch is ie een beetje op! hij rijd wel dik 110 maar er komt een blauwe walm soms uit en het spruitstuk is gescheurd plus de koppeling
ik maak een keer een topic van als ik tijd heb voor dat ding, mis hem nu wel een beetje.
die stof is een hoes laken voor een bedmatras gewoon bij de kwantum weg, ik was bang dat het gelijk weer gaat scheuren maar er gebeurd helemaal niks mee!! helemaal top
ik maak een keer een topic van als ik tijd heb voor dat ding, mis hem nu wel een beetje.
die stof is een hoes laken voor een bedmatras gewoon bij de kwantum weg, ik was bang dat het gelijk weer gaat scheuren maar er gebeurd helemaal niks mee!! helemaal top
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
Zie net dat je je Ami6 te koop hebt staan op Marktplaats.
Ze bevalt toch niet zo?
Jeroen
Ze bevalt toch niet zo?
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
-
- Las Expert
- Contacteer:
ik heb mijn azu nu klaar en nu staat de ami er maar wat,ook heb ik te kampen met wat ruimte problemen wand ik wil de ami niet buiten laten staan,daarom mag ie nou weg.
heb er dinsdag nog in gereden en hij rijd goed.
spruitstuk is gelast dus het knallen is voorbij,helaas lekt ie ergens wat olie maar ik kan het niet goed vinden waar het weg komt.meschien een klusje voor de volgende eigenaar.
ook zuipt hij geen olie meer,ik heb er nieuwe zuigerveren ingezet. en de koppelings kabel gemaakt deze was namelijk stuk.
heb er dinsdag nog in gereden en hij rijd goed.
spruitstuk is gelast dus het knallen is voorbij,helaas lekt ie ergens wat olie maar ik kan het niet goed vinden waar het weg komt.meschien een klusje voor de volgende eigenaar.
ook zuipt hij geen olie meer,ik heb er nieuwe zuigerveren ingezet. en de koppelings kabel gemaakt deze was namelijk stuk.
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970