Wat tanken jullie het liefst?
-
- Veelvuldig poster
Wat tanken jullie het liefst?
Op wat locale witte pompen na is bijna nergens 98 octaan meer te krijgen.
Nu wil ik niet de discussie voeren dat je ook best 95 kan tanken. Dat weet ik allemaal al, maar mijn ervaring is dat OnsEendje het lekkerst rijdt op 98.
Wanneer we de grote boze buitenwereld in rijden moeten we echter vaak kiezen voor een alternatief. 98 wordt namelijk nergens aan de snelweg meer geschonken.
Welk alternatief kies je dan?
De gewone 95, of dan maar een van die 'nieuwe fantastische speciale'-tralala benzine?
Zelf heb ik slechte ervaringen met V-Power, en tank ik het liefst EuroXL van Texaco (waarom weet ik overigens niet).
Nu wil ik niet de discussie voeren dat je ook best 95 kan tanken. Dat weet ik allemaal al, maar mijn ervaring is dat OnsEendje het lekkerst rijdt op 98.
Wanneer we de grote boze buitenwereld in rijden moeten we echter vaak kiezen voor een alternatief. 98 wordt namelijk nergens aan de snelweg meer geschonken.
Welk alternatief kies je dan?
De gewone 95, of dan maar een van die 'nieuwe fantastische speciale'-tralala benzine?
Zelf heb ik slechte ervaringen met V-Power, en tank ik het liefst EuroXL van Texaco (waarom weet ik overigens niet).
Laatst gewijzigd door OnsEendje2 op zo 27 dec, 2009 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
als tie leeg is moet ie vol, boeit me dan niet waar ik ben en wat ik er in gooi, als tie dr maar op rijdt......... Ik doe wel altijd 95 erin, maar goed, dat deed ik met mijn oude blok ook, en die heeft het ook erg lang vol gehouden
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Same here!Punky schreef:BP, dat is de enigste in het dorp die nog 98 levert. Over V-Power heb ik al diverse slechte verhalen gehoord inderdaad. Daarnaast boycot ik al jaren Shell.
Alleen in Deutschland V-Power getankt, octaan 100, maar ook daar ben ik niet trots op...
BP ligt hier om de hoek, plus Freebees sparen
Anders bij de Tango of Tinq.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
De BP's bij ons in de buurt schenken alleen nog maar de 95 BP Ultimate.
Zelfs bij Tinq is 98 er al uit. Gelukkig is er nog een andere witte pomp met 98 die ik meestal bezoek.
(ook vanwege het Circuit zijn hier meerdere 98 liefhebbers dus heb ik goede hoop dat het nog wel even blijft )
Zelfs bij Tinq is 98 er al uit. Gelukkig is er nog een andere witte pomp met 98 die ik meestal bezoek.
(ook vanwege het Circuit zijn hier meerdere 98 liefhebbers dus heb ik goede hoop dat het nog wel even blijft )
Geen eend, geen onderschrift
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik probeer ook voor 98 te gaan, het liefst ga ik de snelweg af en zoek ik een pomp in de buurt (lang leve de tomtom)....
als het niet anders kan maakt het me niks uit, zolang het maar geen V-power is, (V van verkeerd????) dat vind mijn auto echt niet te zuipen, volgens mij loopt ie nog lekkerder op diesel (niet geprobeerd overigens)
als het niet anders kan maakt het me niks uit, zolang het maar geen V-power is, (V van verkeerd????) dat vind mijn auto echt niet te zuipen, volgens mij loopt ie nog lekkerder op diesel (niet geprobeerd overigens)
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
ik heb daar tot op heden gelukkig geen probleem mee gehad. In Frankrijk wel de SP95E10 getankt, hoewel 98 daar nog ruimschoots te vinden is. Op dat laatste rijdt mijn Dyane toch wel het meest lekker.OnsEendje2 schreef:De vraag is dan ook, waar kies je dan voor op de grote weg waar je 98 niet vindt.altijd 98. Al wordt het wel lastiger om het te vinden.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
tja de vraag was
Wat tanken jullie het liefst
DUVEL 8,5% anders congac
Wat tanken jullie het liefst
DUVEL 8,5% anders congac
Laatst gewijzigd door joe_catchou op di 29 dec, 2009 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
see you when you see me