International 2cvFriends.com
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
International 2cvFriends.com
Deze site is een paar maanden geleden site van de maand geweest, maar staat verder nog niet echt hier vermeld.
Een aantal mensen kennen het forum wel al, met al die kleine eendjes in de onderschriften:
Enige tijd geleden hebben ze mij gevraagd om het forum een beetje kenbaar te maken bij de Nederlandstalige eendrijders, want ze hebben klachten gekregen dat ze nog erg Engels georienteerd zijn.
Wat ze willen is een groot internationaal forum met zoveel mogelijk A-type rijders/eigenaren en liefhebbers.
Dus meld je aan
http://www.international2cvfriends.com/forum/
Een aantal mensen kennen het forum wel al, met al die kleine eendjes in de onderschriften:
Enige tijd geleden hebben ze mij gevraagd om het forum een beetje kenbaar te maken bij de Nederlandstalige eendrijders, want ze hebben klachten gekregen dat ze nog erg Engels georienteerd zijn.
Wat ze willen is een groot internationaal forum met zoveel mogelijk A-type rijders/eigenaren en liefhebbers.
Dus meld je aan
http://www.international2cvfriends.com/forum/
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hi guys, I wondered why there was a huge rush of new members.
Cheers Tom .
Ive now changed the settings Password must contain letters and numbers. Only reason its so hard is due to spam.
Cheers for joining though guys. This is what were after more of you guys. Im bored of talking to people i already know from England.
---------------------------------
Google tanslator so probably makes no sense. ....
Hi guys, vroeg ik me af waarom er een enorme stormloop van nieuwe leden.
Cheers Tom.
Ive nu veranderd de instellingen wachtwoord moet uit letters en cijfers. Enige reden zijn zo moeilijk is te wijten aan spam.
Cheers for joining hoewel jongens. Dit is wat waren na meer van jullie. Im bored van praten met mensen die ik al kennen uit Engeland.
Cheers Tom .
Ive now changed the settings Password must contain letters and numbers. Only reason its so hard is due to spam.
Cheers for joining though guys. This is what were after more of you guys. Im bored of talking to people i already know from England.
---------------------------------
Google tanslator so probably makes no sense. ....
Hi guys, vroeg ik me af waarom er een enorme stormloop van nieuwe leden.
Cheers Tom.
Ive nu veranderd de instellingen wachtwoord moet uit letters en cijfers. Enige reden zijn zo moeilijk is te wijten aan spam.
Cheers for joining hoewel jongens. Dit is wat waren na meer van jullie. Im bored van praten met mensen die ik al kennen uit Engeland.