Motip ml-antiroest
Motip ml-antiroest
http://www.dupli-color.de/webgate/WG_5_ ... 2NH9N-EN-p
Is dit iets voor antiroest? Gewoon om de vloer etc van binnen mee te bespuiten.
Is dit iets voor antiroest? Gewoon om de vloer etc van binnen mee te bespuiten.
Zit het orginele chassis nog onder de eend? Ik heb een nieuw chassis gekocht en daarin zitten plastic doppen dan is het niet zo moeilijk
. Bovenop het chassis, binnen dus, zitten bij mij plastic doppen. Deze doppen kun je er zo af trekken en dan kun je de holle ruimtes vol spuiten. Als je de vloerbekleding eruit haalt zie je de doppen zo zitten.
Als je nog een orgineel chassis hebt dan zitten die doppen er niet op en dan weet ik het ook niet precies kan het ook niet meer uitzoeken want ik heb mijn chassis gister net weggebracht.
Ik weet wel dat aan de uiteinden van het chassis gewoon open zijn dus daar kun je zo in spuiten. Je moet misschien wel even de bumper(s) verwijderen maar dat is niet zo moeilijk.

Als je nog een orgineel chassis hebt dan zitten die doppen er niet op en dan weet ik het ook niet precies kan het ook niet meer uitzoeken want ik heb mijn chassis gister net weggebracht.
Ik weet wel dat aan de uiteinden van het chassis gewoon open zijn dus daar kun je zo in spuiten. Je moet misschien wel even de bumper(s) verwijderen maar dat is niet zo moeilijk.
AK 400 in restauratie.
2cv6 rijdende onderdelen donor.
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
Ik heb ook van die zelfde doppen in mn chassis. Ik heb het chassis gekocht bij Mark van Boekel. Het is een chassis geproduceerd door Mehari club cassis. Die hebben de productielijn overgenomen van Citroen en produceren de orginele Citroen chassis'. Ik heb n foto ervan geplaatst op www.cu2.nl/abr2cv want ik krijg het niet voor elkaar om hier even snel een plaatje te plakken
en met cu2 is t snel klaar. Dan kun je even kijken en vergelijken. Als jou chassis er het zelfde uit ziet dan is ie al een keer vervangen. Heb jammer genoeg mijn oude (orginele) chassis net in stukken gesneden en weg gebracht anders had ik daar ook even n foto van kunnen maken dan had je even kunnen vergelijken.

AK 400 in restauratie.