immitatie velg
immitatie velg
Heeft iemand ervaring met immitatie velgen? Zijn ze net zo goed als de orginele?
-
- Las Expert
- Contacteer:
roesten nogal wat die dingen.
ik heb ze hier ook gehad 2 setjes 1 set is zo gemonteerd en binnen een jaar veel roest,de achterkant had de beste man zelf even in de ml gezet en dit was door de felsnaad gegaan en dikke lopers op de lak erg lelijk.
de andere set was ook nieuw maar gelijk laten stralen en daarna in goede primer en 2k lak afgespoten,zo te zien zijn ze nog steeds mooi!
ik heb ze hier ook gehad 2 setjes 1 set is zo gemonteerd en binnen een jaar veel roest,de achterkant had de beste man zelf even in de ml gezet en dit was door de felsnaad gegaan en dikke lopers op de lak erg lelijk.
de andere set was ook nieuw maar gelijk laten stralen en daarna in goede primer en 2k lak afgespoten,zo te zien zijn ze nog steeds mooi!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Gebruiker
-
- Moderator
Zelfs dáárvoor heb ik een originele velg aan de muur hangen..Roadrunner schreef:NIET kopen die K** velgen, ... .... Ze zijn wel geschikt als tuinslanghouder.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams