kleur dak
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: kleur dak
Hoi Frank, de velgen van een Dolly zijn altijd wittejo schreef:En zijn de velgen nu dezelfde kleur als de carrosserie of gewoon het velgengrijs?
Dank Frank

2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
Nou als je in de boek van David Jacobs kijkt dan zijn de velgen en bumpers in Gris Rose AC 136, en dat was een foto van een nieuwe eend in de showroom.Charly schreef:Het wit is Blanc Meije, AC088.tejo schreef:Dank!
Is dat wit-wit of creme-wit zoals de koets? Of dus AC136?
Dus dan zul je toch zeggen dat ze gris rose moeten zijn.

Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf goed/leuk lijkt
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Idd, ik zit er naast, wist zeker dat er geen witte onder zouden zitten, maar dus toch fout gedacht.
Of zit er misschien verschil in het land waar ze geleverd zijn? Het boek waar de "Eendrijder" het over heeft, is (uit mijn hoofd
) uit het Engels vertaald en gaat dus over de 2CV's voor de Engelse markt, en die kunnen best grijs zijn.
Of zit er misschien verschil in het land waar ze geleverd zijn? Het boek waar de "Eendrijder" het over heeft, is (uit mijn hoofd

2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
Nou ja weten we dat ook weer,
het is idd het Engelse boek waar ik het heb uitgehaald.
Mischien omdat dit 1 van de laatste bouwjaren was, en dat ze het makkelijker vonden om de standaard velgen onder (deze kleur) Dolly te monteren.
De laatste eenden werden toch voorzien van de onderdelen die nog overwaren denk ik. denk maar aan de ronde koplampen voor de club en een brede achterbumper voor de special o.a.

Mischien omdat dit 1 van de laatste bouwjaren was, en dat ze het makkelijker vonden om de standaard velgen onder (deze kleur) Dolly te monteren.
De laatste eenden werden toch voorzien van de onderdelen die nog overwaren denk ik. denk maar aan de ronde koplampen voor de club en een brede achterbumper voor de special o.a.

-
- Beginner
Bij duckservice staat een Dolly in bordeaux/creme en die heeft velgen in de kleur jaune rialto (net als de koets dus). Ik moet zeggen dat ik dit persoonlijk mooier vind dan witte velgen onder deze kleurencombi van de Dolly... Maar dat is geheel persoonlijk uiteraard. www.duckservice.nl en dan aanbod auto's. Kijk en beoordeel zelf zou ik zeggen!
2cv SPOT 1976