sticker 2cv.nl
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Stuur me ff een pbtje dan krijg je mijn adres. Dan kun je daar een enveloppe en een gefrankeerde enveloppe met je met jouw adres heensturen dan stuur ik je de stickers terug. (Dezelfde manier als je de stickers van Jeroen Cats kunt bestellen.)
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Ik wil er ook wel 1 hebben (al ben ik nooit zo stickerachtig op een auto). Kan ik niet gewoon verzendkosten e.d. via internetbankieren overmaken?Punky schreef:Stuur me ff een pbtje dan krijg je mijn adres. Dan kun je daar een enveloppe en een gefrankeerde enveloppe met je met jouw adres heensturen dan stuur ik je de stickers terug. (Dezelfde manier als je de stickers van Jeroen Cats kunt bestellen.)
Zo, heb de 2cv.nl-sticker ontvangen! Hierbij wat foto's van het nieuwe kilometervretertje, gekocht omdat ik voor mijn nieuwe baan toch wel erg veel moet rijden. Niet zo heerlijk als de Dyane's, maar wel erg zuinig (1:19!) en best comfortabel rijden (verwarming!). En zelf onderhouden natuurlijk. Omdat 't geen a-type is heb ik haar niet voorgesteld op dit forum. Maar hierbij dus wat extra fotootjes .
Bedankt Duintje!
Bedankt Duintje!
Citroën Dyane 6 confort (1971), Dyane 4 luxe (1974)
Dagelijks vervoer: Fiat Uno 45i.e. (1989)
- liberté, toujours
- liberté, toujours
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Schande Michiel, schande...
Even op een rijtje:
1. Ik had 't éérst een blauwe Dyane!
2. Ik had 't éérst een rode Panda!
3. Ik had 't éérst een Visa!
Maar idd, de Panda heb ik weggedaan. Ze had ruim anderhalf jaar stilgestaan in het magazijn van de DVN, en toen ik haar startte bleek de koppakking kapot. Jammer, maar de reparatie zou echt te duur zijn... Wat ga jij doen met jouw 34?
De Visa is trouwens echt een aanrader. Behoorlijk comfortabel, eenvoudig en zuinig, en zo ongelooflijk verschrikkelijk lelijk dat ik 't weer charmant vind.
Maar naar wat voor auto's ben je eigenlijk nog meer gaan kijken? Dit zou mijn tweede keuze zijn: een Fiat 127 eerste serie op marktplaats http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... a_ind%3D15.
Succes met de keuze!
Jasper
Even op een rijtje:
Maar idd, de Panda heb ik weggedaan. Ze had ruim anderhalf jaar stilgestaan in het magazijn van de DVN, en toen ik haar startte bleek de koppakking kapot. Jammer, maar de reparatie zou echt te duur zijn... Wat ga jij doen met jouw 34?
De Visa is trouwens echt een aanrader. Behoorlijk comfortabel, eenvoudig en zuinig, en zo ongelooflijk verschrikkelijk lelijk dat ik 't weer charmant vind.
Maar naar wat voor auto's ben je eigenlijk nog meer gaan kijken? Dit zou mijn tweede keuze zijn: een Fiat 127 eerste serie op marktplaats http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... a_ind%3D15.
Succes met de keuze!
Jasper
Citroën Dyane 6 confort (1971), Dyane 4 luxe (1974)
- liberté, toujours
- liberté, toujours
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Jaspersch schreef:Schande Michiel, schande...
Even op een rijtje:
Succes met de keuze!
Jasper
mijn 34'je is leuk, maar ik ben niet tevreden over de remwerking (zoals het hoort, maar itt een dyane erg matig) en ik moest laatst een noodstop maken en die remweg duurde me wat lang. vandaar dat ik aan het rondsnuffelen was En ik wilde graag een 4-5 deurs, omdat ik regelmatig met meerdere mensen rond cross, én ik wil graag een trekhaak kunnen monteren (voor fietsendrager oid)
Ik vond een visa 2cylinder wel leuk, maar die zijn wel erg traag, en ik heb toevallig nog een 1.1 leader gezien, dus daar maar eens op af gaan.
-
- Gebruiker
- Contacteer:
heeft iemand het eps-bestandje van het logo voor mij? dan kan ik even een stickertje snijden voor achterop de eend...of zijn er nog ergens stickers te verkrijgen?
www.proxive.nl - autoreclame
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
De shop gaat binnen kort weer open en daar kan je dan een grote sticker(20x20cm) in wit of zwart bestellen.Bartineendyane schreef:heeft iemand het eps-bestandje van het logo voor mij? dan kan ik even een stickertje snijden voor achterop de eend...of zijn er nog ergens stickers te verkrijgen?
Voor de kleine ronde kan je Punky een PB sturen dan krijg je zijn adres. Dan kun je daar een enveloppe en een gefrankeerde enveloppe met je met jouw adres heensturen dan stuurt hij je de stickers terug.
-
- Gebruiker
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator