Citroën Story op Circuit van Zolder
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Citroën Story op Circuit van Zolder
Iemand bekend met deze meeting
Is op Circuit van Zolder in het weekend van 24 en 25 april.
http://www.citroenstory.org/index.htm
Is op Circuit van Zolder in het weekend van 24 en 25 april.
http://www.citroenstory.org/index.htm
Laatst gewijzigd door deusjevo op vr 5 feb, 2010 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Hoi, even wat extra uitleg, het is méér dan de Jumble, het is een nieuwe meeting, nog een beetje in het Citroën - 90 jaar thema.
Met véél activiteiten: rijden op circuit, off-road-parcours, museum met echt conservatoire-auto's, onderdelenshop, echt vanalles, voor élke citroënfan. Je ziet ons alvast over het circuit racen
Met véél activiteiten: rijden op circuit, off-road-parcours, museum met echt conservatoire-auto's, onderdelenshop, echt vanalles, voor élke citroënfan. Je ziet ons alvast over het circuit racen
en we gaan maar door: na de mos , punky , vieske, de wolk , Mieke, hebben we nu ook Yanneke, en binnenkort komt daar nog de Godin bij
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Citroën Story op Circuit van Zolder
Lijkt me leuk om te bezoeken.
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De Jumble is het jaarlijks (nuja, normaal toch) evenement van de ABCC (overkoepelende organisatie van belgische citroenclubs)ericsaskia schreef:Uhh, citroenjumble zegt mij eigenlijk niets...Mr T. schreef:Das gewoon de citroénjumble...niet meer dan dat ,maar toch komen zou ik zeggen
Ben dat weekend ook eens een keer vrij en zat wat in de agenda van Huppel te zoeken.
1977 Mehari
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Citroën Jumble = Jaarlijks terugkerende Citroën-oldtimerdag in België.ericsaskia schreef:Uhh, citroenjumble zegt mij eigenlijk niets...
Kijk hier maar eens:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/CJ2007/index.html
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Weet je wat de regels zijn voor de race? ik krijg geen antwoord via mailLien schreef:Hoi, even wat extra uitleg, het is méér dan de Jumble, het is een nieuwe meeting, nog een beetje in het Citroën - 90 jaar thema.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Hoi,
er zouden verschillende "races" georganiseerd worden: per type (bv A-types, CX, DS,...).
Maar het is geen echte race, dus niet om te winnen, wel zou je een paar rondjes kunnen rijden aan een goede snelheid. En, dit zou alleen op zondag zijn, inschrijven is een must, anders kom je er niet op!
Voor de rest weet ik niet veel meer, hun website is vrij summier. Wij zullen er zijn alvast, zolder staat nog niet op onze circuit-lijst
er zouden verschillende "races" georganiseerd worden: per type (bv A-types, CX, DS,...).
Maar het is geen echte race, dus niet om te winnen, wel zou je een paar rondjes kunnen rijden aan een goede snelheid. En, dit zou alleen op zondag zijn, inschrijven is een must, anders kom je er niet op!
Voor de rest weet ik niet veel meer, hun website is vrij summier. Wij zullen er zijn alvast, zolder staat nog niet op onze circuit-lijst
en we gaan maar door: na de mos , punky , vieske, de wolk , Mieke, hebben we nu ook Yanneke, en binnenkort komt daar nog de Godin bij
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: