Ami gekocht
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Siemen misschien is dat wel wat dan! Heb je n prijsidee ongeveer?
Oranje... jou zou kunnen die kleur had mijn eend eerst ook... maar denk toch dattie wit word.
Misschien nog met leuke striping erop ofzo
Deze ami is van 22 maart 1978, de APK is verlopen op 23 juni 1997
kenteken trouwens, voor de liefhebbers, is 65-UU-42
Oranje... jou zou kunnen die kleur had mijn eend eerst ook... maar denk toch dattie wit word.
Misschien nog met leuke striping erop ofzo
Deze ami is van 22 maart 1978, de APK is verlopen op 23 juni 1997
kenteken trouwens, voor de liefhebbers, is 65-UU-42
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Ami 8 chassis is geheel anders dan 2cv/Dyane chassis. Gaat dus niet lukken...
Maar gelukkig roesten Ami 8 chassis niet zo hard dus er zijn er nog genoeg in omloop.
Even via Ami vereniging proberen en anders zijn er nog wel garage's die zoiets hebben liggen
Maar gelukkig roesten Ami 8 chassis niet zo hard dus er zijn er nog genoeg in omloop.
Even via Ami vereniging proberen en anders zijn er nog wel garage's die zoiets hebben liggen
------------------------------
Traction 11 BL 1950
Traction 11 BL 1950
Precies weten doe ik dat ook niet, maar eh, afgezien van details als ophangbeugeltjes e.d. heeft een AMI chassis geloof ik 1,2mm plaatwerk i.p.v. de 0,8 van 2cv/dyane chassis.
Verder is de afstand tussen de veerpot montagepunten/dwarsbuizen groter omdat de dikke veerpotten wat langer zijn.
Maar eh.. Yannick dat moet jij toch weten waarschijnlijk beter dan ik.
Verder is de afstand tussen de veerpot montagepunten/dwarsbuizen groter omdat de dikke veerpotten wat langer zijn.
Maar eh.. Yannick dat moet jij toch weten waarschijnlijk beter dan ik.