Ik wilde al een week geleden gaan, maar de Dyane was kapot... Vandaag dan toch maar gegaan.
Van hier uit Wanssum naar Overloon gereden, bij de hints stond al dat het in Siberië was. Dus ik rij naar Siberië toe zoals ik de snelste weg ernaartoe ken

Dan zul je natuurlijk net zien dat de foto's precies van de andere kant zijn genomen!! Uiteindelijk Siberië 3 keer gezien, aangezien er overal van de palen voor de paden zitten.
K ben daarna doorgereden totdat ik ergens ook maar iets van een foto kon zien, ik ben er maar een paar tegengekomen
Het moeilijke ervan was ook dat op de foto's met de hints alles bedekt was met sneeuw, terwijl het al weer bijna weg is! Gelukkig heeft dat bloempje wat op de foto aan de paal hangt me wel geholpen, ook al was was bijna niks meer van over
Tot daar ging het best makkelijk. Maar toen de laatste foto waar hij precies zou moeten liggen was door de sneeuw zo onduidelijk geworden dat ik voor mijn gevoel aan t zoeken was naar een speld in een hooiberg!
Uiteindelijk toch wel gevonden, was mooi verborgen, chapeau!!
the Nosepicker schreef:En dat zónder startmotor??
Eerst foto's, dan geloven..

Ik heb er een andere ingehangen, die doet t ook niet helemaal lekker
Toen toch maar 2 paarden ervoor gehangen, hé Rossero!
Ik zal straks nog wel de foto's plaatsen, ik heb op dit moment wel een foto van de trofee zelf, maar m'n telefoon was leeg toen ik daar was

K*tdingen zijn het toch ook!!