daktent
dromen is het normale werk woord
dagdromen is dan een 'nieuw nederlands werkwoord' en deze worden altijd sterk vervoegd..
dus zweefvliegen: gezweefvliegd
dagdromen: gedagdroomd
stofzuigen: gestofzuigd
is gewoon correct nederlands en je bent 1 van de weinige die het goed heeft...
dagdromen is dan een 'nieuw nederlands werkwoord' en deze worden altijd sterk vervoegd..
dus zweefvliegen: gezweefvliegd
dagdromen: gedagdroomd
stofzuigen: gestofzuigd
is gewoon correct nederlands en je bent 1 van de weinige die het goed heeft...
ik ben op zoek naar een auto waar ik alles zelf aan kan doen, zodat ik elk weekend van Rotterdam naar Nijmegen kan rijden..
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
sommige belgen (ik weet niet hoe het met nederlanders zit) vinden het wel eens fijn om een museum ofzo te bezoeken als ze op vakantie zijn, en waar ligt een museum meestal????Lelijke Eend schreef:Welke gek gaat nou kamperen in een drukke stad ?hanzz schreef:t is ook nie altijd mogelijk om zon ding met sleeper te parkere he vind in een drukke stad maar eens een plaatsje

als we met ons barakke busje op vakantie zijn zetten wij ons lekker wel midden in de stad om te slapen

-
- Heavy user
Nee, in de garage.rocco schreef:Heb jij niet eens op je oprit in je eend geslapen?![]()
DAn laat je je caravannetje toch fijn op de camping staan ? Je zet je tent toch ook niet op voor de supermarkt als je daar boodschappen doet ?hanzz schreef:sommige belgen (ik weet niet hoe het met nederlanders zit) vinden het wel eens fijn om een museum ofzo te bezoeken als ze op vakantie zijn, en waar ligt een museum meestal????![]()
als we met ons barakke busje op vakantie zijn zetten wij ons lekker wel midden in de stad om te slapen
Afblijven.
Re: daktent
2cvFred schreef: wij (wild)kamperen altijd en blijven zelden langer dan 1 dag op dezelfde lokatie

Re: daktent
Thanks hanzz,exactly the point! Een remorkske is niet zo handig als ge een klein padje inrijd om een slaapplaats te zoeken...hanzz schreef:2cvFred schreef: wij (wild)kamperen altijd en blijven zelden langer dan 1 dag op dezelfde lokatie

-
- Heavy user
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Waarom laat je je sleeper niet op de camping staan???
Met een daktenet moet je eerst alles afbreken om ff de stad in te gaan of naar een museum. De sleeper koppel je af en laat je achter. Kun je ook nog een hoop van je zooi in kwijt. En wordt je eend niet zo snel opengebroken.
Met een daktenet moet je eerst alles afbreken om ff de stad in te gaan of naar een museum. De sleeper koppel je af en laat je achter. Kun je ook nog een hoop van je zooi in kwijt. En wordt je eend niet zo snel opengebroken.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
misschien een gek idee en hangt ook van je handigheid af. Als je nou de klep in een fraampje last en de scharnieren plaatst waar je bij een normale hatchback ook de scharnieren hebt. Hier 2 zijflappen aan makenen een voorstuk. Dan op de bodemplaat een schuifmeganisme maken met 2 steunpootjes eronder geklapt. (wel de achterbank verwijderen) en een matrasje er dubbel in opvouwen. Dan is het eend ergens parkeren, openen achterklep , "tentje" vastharingen, matras leggen en klaar.
Zou de eend dan toch komen naast de swift?
-
- Heavy user