Paasmeeting
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Paasmeeting
Op 4 en 5 april 2010 is het weer Pasen en tijd voor de tweede Paasmeeting in Limburg.
Qua programma is het hetzelfde als vorig jaar:
Eerste Paasdag is zelf in te delen. Valkenburg is vlakbij, en Maastricht en Heerlen zijn ook makkelijk te bereiken.
Op tweede Paasdag zal er weer een mooie rit door het Limburgse land verreden worden.
Deze rit is ±90km lang.
Voor de overnachters, er kan weer gebruik gemaakt worden van dezelfde camping als vorig jaar: Camping de Linde in Sibbe (http://www.campingdelinde.nl/).
Dit is ook de plek waarvan de rit op tweede Paasdag vertrekt en weer aankomt.
Het vertrekken van de rit is tussen 10:30 en 11:30 uur.
Ook wil ik dit jaar een spelelement toevoegen aan de rit. Tijdens de rit worden er in totaal 5 vragen gesteld, die uiteraard (goed) beantwoord moeten worden. Bij aankomst op de camping volgt er nog een ex aequo-vraag. Wie de meeste vragen goed heeft, en de ex aequo-vraag het best beantwoord krijgt de eerste prijs...
Qua prijsjes ga ik nog wat zoeken.
Dus, vraag allemaal Pasen vrij!
Willen de mensen die komen mij even mailen (duckpower(apenstaartje)2cv(puntje)nl). Vemeld even of je blijft overnachten of dat je alleen aan de rit meedoet, en moet hoeveel personen je komt.
Qua programma is het hetzelfde als vorig jaar:
Eerste Paasdag is zelf in te delen. Valkenburg is vlakbij, en Maastricht en Heerlen zijn ook makkelijk te bereiken.
Op tweede Paasdag zal er weer een mooie rit door het Limburgse land verreden worden.
Deze rit is ±90km lang.
Voor de overnachters, er kan weer gebruik gemaakt worden van dezelfde camping als vorig jaar: Camping de Linde in Sibbe (http://www.campingdelinde.nl/).
Dit is ook de plek waarvan de rit op tweede Paasdag vertrekt en weer aankomt.
Het vertrekken van de rit is tussen 10:30 en 11:30 uur.
Ook wil ik dit jaar een spelelement toevoegen aan de rit. Tijdens de rit worden er in totaal 5 vragen gesteld, die uiteraard (goed) beantwoord moeten worden. Bij aankomst op de camping volgt er nog een ex aequo-vraag. Wie de meeste vragen goed heeft, en de ex aequo-vraag het best beantwoord krijgt de eerste prijs...
Qua prijsjes ga ik nog wat zoeken.
Dus, vraag allemaal Pasen vrij!
Willen de mensen die komen mij even mailen (duckpower(apenstaartje)2cv(puntje)nl). Vemeld even of je blijft overnachten of dat je alleen aan de rit meedoet, en moet hoeveel personen je komt.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
gekeurd of niet , proberen gaan we toch doen .
het is een eindje maar daar lachen wij mee als Belgen of als verbasterdeerde Belg dan .
en wat wij willen is IJS IJSJEuuuuu
was er normaal niet nog iemand die steeds zo'n zin had in ijs .
een lekker ijsje moet er toch in kunnen zo een heeel kleintje zo die ze daar hebben
het is een eindje maar daar lachen wij mee als Belgen of als verbasterdeerde Belg dan .
en wat wij willen is IJS IJSJEuuuuu
was er normaal niet nog iemand die steeds zo'n zin had in ijs .
een lekker ijsje moet er toch in kunnen zo een heeel kleintje zo die ze daar hebben
see you when you see me
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Volgens Google Maps is de route maar liefst 92,5 km lang.
De ijstent in Epen wordt ook dit jaar NIET overgeslagen, zit alleen wat later in de route. Dus niet dat je eind van de morgen al aan een mega giga ijsje zit.
verder zitten er nog een aantal mooie bezienswaardigheden in de route, maar die zien jullie wel met pasen
De ijstent in Epen wordt ook dit jaar NIET overgeslagen, zit alleen wat later in de route. Dus niet dat je eind van de morgen al aan een mega giga ijsje zit.
verder zitten er nog een aantal mooie bezienswaardigheden in de route, maar die zien jullie wel met pasen
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i