Ami gekocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Heavy user
Hoezo rubbers?
Is redelijk dramatisch allemaal, maar dat geld voor heel de wagen. Kijk ook maar onder de dakrand:
Is dus niet zoveel meer... maar dat had ik ook wel verwacht. Ik had van tevoren niet verwacht dat t zo erg zou zijn, maar wel dat t vervangen moest worden
onderste stuk van de A-stijl is hard, maar scharnier is kapot ofzo... De deur sluit dan ook niet echt;
Dorpels rechts vallen mee, moeten denk k wel vervangen worden hoor:
Maar ja dan kijk je links:
Dus de bodem is gewoon heel erg slecht, maar dat vind ik t minst erg, omdat bodemdelen nog gewoon te krijgen zijn, ik had het gewoon verwacht. Voorruitframe had ik ook nog verwacht, maar de A-stijl al wat minder erg. Dak had k ook verwacht, maar de C-stijl is slecht en dat had ik niet verwacht. Binnenschermen zijn ook niet goed trouwens, wil zo nog wel meer foto's posten anders hoor.
Wordt iig mooi hobbyen
Is redelijk dramatisch allemaal, maar dat geld voor heel de wagen. Kijk ook maar onder de dakrand:
Is dus niet zoveel meer... maar dat had ik ook wel verwacht. Ik had van tevoren niet verwacht dat t zo erg zou zijn, maar wel dat t vervangen moest worden
onderste stuk van de A-stijl is hard, maar scharnier is kapot ofzo... De deur sluit dan ook niet echt;
Dorpels rechts vallen mee, moeten denk k wel vervangen worden hoor:
Maar ja dan kijk je links:
Dus de bodem is gewoon heel erg slecht, maar dat vind ik t minst erg, omdat bodemdelen nog gewoon te krijgen zijn, ik had het gewoon verwacht. Voorruitframe had ik ook nog verwacht, maar de A-stijl al wat minder erg. Dak had k ook verwacht, maar de C-stijl is slecht en dat had ik niet verwacht. Binnenschermen zijn ook niet goed trouwens, wil zo nog wel meer foto's posten anders hoor.
Wordt iig mooi hobbyen
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Heavy user
De deuren vallen mij ook erg mee!! Alleen erg jammer dat de hendels, raamverschuiving en vergendeling niet werkt en de paneeltjes nogal schimmelig zijn...SamClukkers schreef:Aan 't dopje in de achterdeur te zien hebben ze hem destijds wel behandeld. Ze hadden beter wat van die dopjes in 't dak gestopt! De onderkant lijkt nog wel mee te vallen, niet veel slechter dan gewoonlijk.
Vloer valt op zich ook wel mee, volgens mij is de rechter kant ook al een keer vervangen. Binnenschermen lijken beter dan ze zijn, helaasss... Maar ja, het geeft me wat te doen
Wat wel gewoon raar is, het ding is niets compleet, zitten geen stoelen bij, geen spiegels, ligt een luchtfilter in waar ik niet van weet waar het vandaan komt, maar wél komen we de wintergrill en asbak tegen... Zijn toch verassingen waar je om moet lachen
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Respect als je dit wilt gaan opknappen, maar ik zou een andere koets zoeken. De AVN zal nog wel wat hebben liggen met minder werk.
Een bijrijdersstoel heb ik nog wel liggen.
Deurpanneeltjes zijn vaak al 100x nat geweest en krom getrokken. Ik heb hier nieuwe delen voor gehaald van kunststof, maar dat is afwerking. Ga eerst maar met de basis aan de slag.
Een bijrijdersstoel heb ik nog wel liggen.
Deurpanneeltjes zijn vaak al 100x nat geweest en krom getrokken. Ik heb hier nieuwe delen voor gehaald van kunststof, maar dat is afwerking. Ga eerst maar met de basis aan de slag.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Thomas,
ik zou een andere koets zoeken als ik jou was. De basis is te slecht. Ik heb ook een 77er in rouge Soleil maar die was ook te slecht en heb een andere koets geplaatst.
Het voordeel is dat je gewoon het originele kenteken kunt houden want je mag van de RDW 1/3 van het voertuig wijzigen. (koets/chassis of motor)
Deze koets gaat denk ik teveel tijd en geld kosten om op te knappen. In .fr koop je een sloop Ami voor +/- 300 euro en heb je er direct een pak reservedelen bij...
ik zou een andere koets zoeken als ik jou was. De basis is te slecht. Ik heb ook een 77er in rouge Soleil maar die was ook te slecht en heb een andere koets geplaatst.
Het voordeel is dat je gewoon het originele kenteken kunt houden want je mag van de RDW 1/3 van het voertuig wijzigen. (koets/chassis of motor)
Deze koets gaat denk ik teveel tijd en geld kosten om op te knappen. In .fr koop je een sloop Ami voor +/- 300 euro en heb je er direct een pak reservedelen bij...
-
- Regelmatige poster
Helleu, ik breek even in hier. Ik heb een leuke ami gezien, een break ( ami8) voor 1500,-
Op de foto's ziet hij er wel errug ok uit. Wilde even weten of 1500,- een goeie prijs is.
Het wordt een beetje een tussendoor auto misschien dus dan wil ik hem over een half jaartje misschien wel weer verkopen.
Op de foto's ziet hij er wel errug ok uit. Wilde even weten of 1500,- een goeie prijs is.
Het wordt een beetje een tussendoor auto misschien dus dan wil ik hem over een half jaartje misschien wel weer verkopen.
*miep miep* (°\=/°)
-
- Heavy user
klinkt niet heel duur als ie okay is (ami's kunnen (ook) heel naar roesten), maar bedenk wel dat een ami over het algemeen minder opbrengt dan een 2cv. heb je een link of foto's? ben erg benieuwd
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster