mijn broer reed vorige week met de eend naar heerde en toen hij daar bijna was begon de eend steeds langzamer te rijden
daar aangekomen en weer terug willende wou de eend niet meer aanslaan
en bij het starten ging hij steeds zwaarder draaien
wie weet wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
de bougies vonken
en de carb geeft benzine
begin bij starten zwaar te draaien
begin bij starten zwaar te draaien
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
De nummers begonnen in 1968 met 9169500 dus tel er maar 336 bij op 
Leuk om te zien dat de eerste idd op onderstellen van AK's zijn gebouwd. (en ook de motor, bak en complete dashboard zijn van de AK afkomstig)
Weet je het oorspronkelijke kenteken toevallig?

Leuk om te zien dat de eerste idd op onderstellen van AK's zijn gebouwd. (en ook de motor, bak en complete dashboard zijn van de AK afkomstig)
Weet je het oorspronkelijke kenteken toevallig?
------------------------------
Traction 11 BL 1950
Traction 11 BL 1950
ja natuurlijk
ZN-79-46
eerste toelating 22 07 69
het is trouwens nr 335 zie ik net
hij eindigd op een 5(beetje slecht zichbaar op de foto)
ondanks dat hij ruim 10 jaar als landauto bij een bollenkweker heeft gewerkt. lees is misbruikt
is het kenteken nog compleet
hekaas was hij bij overname wel copie deel 3 kwijt
dus ik zit met van die stomme nieuwe groene papieren thuis
als mijn 2cv weer klaar is, en dat gaat de goede kant op, dan wil ik hier eens mee beginnen
ik heb na lang dubben besloten om hem uiterlijk te houden zoals hij is
en hem technisch op te knappen
ik ga er toch alleen maar mee naar meetings dan dus is het niet erg als hij er niet uit ziet
wel moet er heel veel plaatwerk geplakt worden maar alles is nog origineel 68 dus de moeite waard
ZN-79-46
eerste toelating 22 07 69
het is trouwens nr 335 zie ik net
hij eindigd op een 5(beetje slecht zichbaar op de foto)
ondanks dat hij ruim 10 jaar als landauto bij een bollenkweker heeft gewerkt. lees is misbruikt
is het kenteken nog compleet
hekaas was hij bij overname wel copie deel 3 kwijt
dus ik zit met van die stomme nieuwe groene papieren thuis

als mijn 2cv weer klaar is, en dat gaat de goede kant op, dan wil ik hier eens mee beginnen
ik heb na lang dubben besloten om hem uiterlijk te houden zoals hij is
en hem technisch op te knappen
ik ga er toch alleen maar mee naar meetings dan dus is het niet erg als hij er niet uit ziet
wel moet er heel veel plaatwerk geplakt worden maar alles is nog origineel 68 dus de moeite waard
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin