Lampje en niveau LHM
Lampje en niveau LHM
Sinds ik m'n eendje weer uit de stalling heb gehaald brandt soms m'n remolie lampje. Ik heb dus het niveau gechecked maar die stond nog half, ik dacht dus dat de drijver in de dop lek was omdat het pinnetje er bovenop ook helemaal erin zat. Op de a-markt heb ik een ander gehaald maar het lampje blijft soms branden. Het is toch gek dat het niveau goed is en het lampje toch brandt? Hoe zit dit bij jullie?
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
Misschien maakt ie slecht contact? Met de kabeltjes eens door of het knopje voor je niveau check te doen! veel anders kan het niet zijn eigenlijk al helemaal niet als het niveau gelijk blijft en geen sporen van lekkage zijn.
De mijn brande laatst ook maar dat waren de rubbertjes onder het reservoir die lekte
maarja das verleden tijd en verholpen 
De mijn brande laatst ook maar dat waren de rubbertjes onder het reservoir die lekte

Citroen 2cv6 special 1986
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Bedankt voor de reacties.
Het is inderdaad geen slecht contact of kortsluiting want als ik het stekkertje eraf haal brandt het lampje niet.
M'n remblokken vóór zijn nog goed, bijna een cm voering achter kon ik niet even gauw kijken, ik had alleen verwacht dat het lampje pas ging branden bij minimaal niveau maar hij brand bij halfvol al. Ik gooi 'm vol en als het lampje dan weer gaat branden is deze dop ook slecht.
Het is inderdaad geen slecht contact of kortsluiting want als ik het stekkertje eraf haal brandt het lampje niet.
M'n remblokken vóór zijn nog goed, bijna een cm voering achter kon ik niet even gauw kijken, ik had alleen verwacht dat het lampje pas ging branden bij minimaal niveau maar hij brand bij halfvol al. Ik gooi 'm vol en als het lampje dan weer gaat branden is deze dop ook slecht.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN