Citrotrofee 2010 ! Doe mee!
Moderator: Hanzzl69
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Citrotrofee 2010 ! Doe mee!
Hallo allemaal,
Ik zit er aan te denken om op de komende citromobile 2010 "iets" te doen met en voor de deelnemers aan de 2CV.NL Forumtrofee.
Gewoon voor de lol.
De trofee zelf is meermalen aanwezig geweest op de Citromobile en er is meestal wel een 2cv.NL momentje. Maar misschien is er een behoefte om als deelnemer aan dit spel elkaar ook even te spreken.
Geen idee. ik gooi hier een balletje op.
Vul de poll in om je belangstelling aan te geven en als je een idee hebt voor wat we kunnen gaan doen, reageer dan even op dit bericht.
Ik zit er aan te denken om op de komende citromobile 2010 "iets" te doen met en voor de deelnemers aan de 2CV.NL Forumtrofee.
Gewoon voor de lol.
De trofee zelf is meermalen aanwezig geweest op de Citromobile en er is meestal wel een 2cv.NL momentje. Maar misschien is er een behoefte om als deelnemer aan dit spel elkaar ook even te spreken.
Geen idee. ik gooi hier een balletje op.
Vul de poll in om je belangstelling aan te geven en als je een idee hebt voor wat we kunnen gaan doen, reageer dan even op dit bericht.
Laatst gewijzigd door Hanzzl69 op vr 30 apr, 2010 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Re: Citromobile 2010 en 2CV.NL Forumtrofee event?
JAAHH, een trofee verstoppen op Citromobile!!!Hanzzl69 schreef:Hallo allemaal,
Gewoon voor de lol.
Eend voor allen, allen voor eend..
Leuk idee! Weet alleen niet of ik dit jaar kom, ben dan net terug uit China/Tibet!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Nou laatje niet tegenhouden hoor, ik als 3-voudig vinder heb nog wel een buffer tegenover andere vinders!Hanzzl69 schreef:Nou, dan doen we het maar niet he .. als jij er niet bij kan zijn ...Rollo schreef:Leuk idee! Weet alleen niet of ik dit jaar kom, ben dan net terug uit China/Tibet!
Zie net trouwens dat het 1 en 2 mei is, heb geen idee hoe laat ik terug kom de 30e....
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Het begint er op te lijken dat we iets gaan doen op Citromobile. Helemaal zeker is het nog niet, maar ik ben in gesprek met een van de adverteerders van 2CV.NL.
Reken er echter op dat dit pas vlak voor Citromobile definitief wordt. Houdt daarom dit draadje tegen die tijd even in de gaten.
Rest ons nu slechts duimen en dromen. (= geen hint)
Reken er echter op dat dit pas vlak voor Citromobile definitief wordt. Houdt daarom dit draadje tegen die tijd even in de gaten.
Rest ons nu slechts duimen en dromen. (= geen hint)
Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster