Hoi allemaal,
ik ben in het bezit van een geweldige rode eend (2cv6 special), maar jammer genoeg een leek op het technische gebied van eenden. Omdat ik nog jaren in mijn eend wil blijven rijden zoek ik iemand in de buurt van Almere of omgeving die mij wil helpen met mijn eend in een perfecte staat te brengen en te houden. Dus iemand die mij wil leren om aan mijn eend te sleutelen en op te knappen......
Wie durft de uitdaging aan om van een a- technisch persoon een technisch persoon te maken?????
Groetjes, Arno
hulp gevraagd bij sleutelen aan eend
-
- Eenmalige poster
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Een ideaal begin is de eendelogie cursus van het Eendeei. Zij geven die cursus in R'dam, maar volgens mij geeft de 2cv4&6 vlub hem ook in Amersfoort.
Das toch nog redelijk te doen vanuit Almere lijkt mij.
meer info www.eendeei.nl of www.2cvclub.nl
Marcel
Das toch nog redelijk te doen vanuit Almere lijkt mij.
meer info www.eendeei.nl of www.2cvclub.nl
Marcel
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
De cursus van deze twee clubs heeft dezelfde inhoud en gebruiken het boek Eendologie van het Ei. Leuke cursus waarna je zelf al een hoop kan doen (ik spreek uit ervaring, ik was net zo a-technisch).
De 2cv4&6club geeft de cursus voor mensen uit het midden van het land meestal bij Citroen Garage Damste in Nieuwegein, dus niet in Amersfoort want er is geen geschikte ruimte in het magazijn aldaar. Via de site kan je je aanmelden.
Trouwens, in mijn geval heeft mij Kwak Kwak mij ook op weg geholpen door regelmatig de brui er aan te geven. Dan moet je wel gaan sleutelen. Gelukkig heb ik haar nu onder de duim gekregen.
De 2cv4&6club geeft de cursus voor mensen uit het midden van het land meestal bij Citroen Garage Damste in Nieuwegein, dus niet in Amersfoort want er is geen geschikte ruimte in het magazijn aldaar. Via de site kan je je aanmelden.
Trouwens, in mijn geval heeft mij Kwak Kwak mij ook op weg geholpen door regelmatig de brui er aan te geven. Dan moet je wel gaan sleutelen. Gelukkig heb ik haar nu onder de duim gekregen.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985