Ik heb bijna een eend
Ik heb bijna een eend
Even voorstellen:
Ik ben Fransje, een vrouw van 57 en wordt de gelukkige bezitter van een knaloranje eend van 1983.
Heb 12 jaar geen eend meer gereden, maar nu weer terug bij mijn allereerste autoliefde.
Ben nog nooit bij eendenclub ofzo geweest, onze eend was gewoon mijn vervoermiddel, maar heb me nu aangemeld bij de 2cvclub.
Wij; mijn man en ik, hebben de eend nu als hobbieauto gekocht om zomaar mee te toeren en eendentochten mee te gaan rijden.
Wie weet tot ziens ergens.
Ik ben Fransje, een vrouw van 57 en wordt de gelukkige bezitter van een knaloranje eend van 1983.
Heb 12 jaar geen eend meer gereden, maar nu weer terug bij mijn allereerste autoliefde.
Ben nog nooit bij eendenclub ofzo geweest, onze eend was gewoon mijn vervoermiddel, maar heb me nu aangemeld bij de 2cvclub.
Wij; mijn man en ik, hebben de eend nu als hobbieauto gekocht om zomaar mee te toeren en eendentochten mee te gaan rijden.
Wie weet tot ziens ergens.
-
- Moderator
-
- Gebruiker
welkom
welkom op 2cv-forum.
En 28 maart is er al een toertocht,vlakbij Tilburg.
Deze is nl.in Hivarenbeek,dus een mooie gelegenheis om kennis
te maken met andere eendrijders,
Ik doe ook met deze tocht mee,misschien tot dan.
Eendrijder Henk
En 28 maart is er al een toertocht,vlakbij Tilburg.
Deze is nl.in Hivarenbeek,dus een mooie gelegenheis om kennis
te maken met andere eendrijders,
Ik doe ook met deze tocht mee,misschien tot dan.
Eendrijder Henk
We zullen er zeker zijn, hij staat nu bij een eendengarage; het startadres van de tocht.
Als mijn eendje goedgekeurd is door de RDW en deze eendengarage heeft er nog wat aan gesleuteld, kunnen we 28 maart van de partij zijn.
Tot dan.
Edit Jeroen-citroen: op dit forum noemen we geen namen danwel verwijzingen naar garages en/of leveranciers
Als mijn eendje goedgekeurd is door de RDW en deze eendengarage heeft er nog wat aan gesleuteld, kunnen we 28 maart van de partij zijn.
Tot dan.
Edit Jeroen-citroen: op dit forum noemen we geen namen danwel verwijzingen naar garages en/of leveranciers
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ja, wij hebben weer bijna een nieuwe eend, de oranje weer verkocht en nu een echte "nieuwe" eend, met 146 km. op de teller, een mooie zwarte special, die 20 jaar onder een dekentje op ons heeft staan te wachten.
Hij is liefdevol wakker gemaakt en gepoetst.
Hij is al naar de RDW geweest, nu wachten op de papieren en dan op naar de elfstedentocht, als hij dan klaar is.
Hij is liefdevol wakker gemaakt en gepoetst.
Hij is al naar de RDW geweest, nu wachten op de papieren en dan op naar de elfstedentocht, als hij dan klaar is.
-
- Moderator
Ja die oranje was een vergissingkje, zullen we maar zeggen, hij is nu onderweg naar Portugal.
Deze hadden we al veel langer op het oog, maar de eigenaar wilde hem niet verkopen, zonde zo'n echte spiksplinternieuwe onder een doek laten staan.
Uiteindelijk is ook zijn vrouw er mee akkoord, wij gaan er wel in rijden en omdat wij er blij mee waren, vond ze het toch prima.
Deze hadden we al veel langer op het oog, maar de eigenaar wilde hem niet verkopen, zonde zo'n echte spiksplinternieuwe onder een doek laten staan.
Uiteindelijk is ook zijn vrouw er mee akkoord, wij gaan er wel in rijden en omdat wij er blij mee waren, vond ze het toch prima.
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
een zwarte special?
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar pix en bouwjaar hoor.
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar pix en bouwjaar hoor.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Ik ben maar een leek, dus wat bedoel je met de term "pix"?
Ze is van 1990, maand weet ik niet, maar ik krijg bij aflevering de orginele nota.
Ik weet nog wel dat hij 138.800 Bfrs. gekost heeft.
Hier de eerste foto's, gemaakt tijdens het ontwaken van ons eendje.
http://www.mijnalbum.nl/Album=EUITQ8Q6
Ze is van 1990, maand weet ik niet, maar ik krijg bij aflevering de orginele nota.
Ik weet nog wel dat hij 138.800 Bfrs. gekost heeft.
Hier de eerste foto's, gemaakt tijdens het ontwaken van ons eendje.
http://www.mijnalbum.nl/Album=EUITQ8Q6