Beste,
Ik heb de benzinetank gemonteerd aan de achterste chassisbalken, dus met een metalen ovalen plaatje onderaan de tank en een plastic ovaal plaatje bovenaan de tank. Nu heb ik voor de bevestiging aan de achteras zelf nog 2 plastic en 2 metalen ovalen plaatjes over én 2 dikke ronde plastic plaatjes. Hoe moet dit juist gemonteerd worden? Ik dacht metalen plaatje aan de onderkant (onder de boutkop) en dan het plastic ovalen plaatje de bovenkant van de benzinetank en dan hiertussen en tegen de achteras het rond dik plastic plaatje, is dit juist?
Groeten Bart
bevestiging benzinetank aan achteras
bevestiging benzinetank aan achteras
Bordeaux/zwarte Charleston van '81
Hallo,
moet zo:
achterste bouten ijzeren plaatje onderaan, platic plaatje tussen tank en bevestiging.
voorste bouten: ijzeren plaatje eerst over de bout, dan plastic plaatje over de bout schuiven, de ronde dikke plastieken doppen komen tussen de tank en de achteras.
Er zitten dus twee plaatjes onderaan de tank aan de voorkant (plastic en metaal, achteras) en één plaatje onderaan de tank aan de achterzijde.
Vergeet de massabevestiging en de plaats waar hij tegenaankomt niet schoon te maken.
Draai de bouten niet hoe komt het uit vast, zorg dat je goed ziet dat de plaatjes een zo groot mogelijk oppervlak benutten op de tank want anders kunnen de gaten scheuren.
Succes.
moet zo:
achterste bouten ijzeren plaatje onderaan, platic plaatje tussen tank en bevestiging.
voorste bouten: ijzeren plaatje eerst over de bout, dan plastic plaatje over de bout schuiven, de ronde dikke plastieken doppen komen tussen de tank en de achteras.
Er zitten dus twee plaatjes onderaan de tank aan de voorkant (plastic en metaal, achteras) en één plaatje onderaan de tank aan de achterzijde.
Vergeet de massabevestiging en de plaats waar hij tegenaankomt niet schoon te maken.
Draai de bouten niet hoe komt het uit vast, zorg dat je goed ziet dat de plaatjes een zo groot mogelijk oppervlak benutten op de tank want anders kunnen de gaten scheuren.
Succes.