Citroën Story Zolder
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Citroën Story Zolder
het goed weer hadden we dit weekend wel mee we hebben ons echt goed geamuseerd maar de organisatie was echt alles behalve goed zaterdag was er niet te doen en ook niets voorzien om te eten of de ene of de andere bezigheid
voor de prijs van de inkom was er echt te weining voorzien
ondanks al dit was het toch een geslaagde meeting
hier zijn mijn foto's van dit gebeuren
http://picasaweb.google.be/100418888565 ... toryZolder#
grtjs
ondanks al dit was het toch een geslaagde meeting
hier zijn mijn foto's van dit gebeuren
http://picasaweb.google.be/100418888565 ... toryZolder#
grtjs
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Citroën Story Zolder
Mee eens2cv6ke schreef:het goed weer hadden we dit weekend wel mee we hebben ons echt goed geamuseerd maar de organisatie was echt alles behalve goed zaterdag was er niet te doen en ook niets voorzien om te eten of de ene of de andere bezigheid
Vond het zaterdag allemaal nogal magertjes.
Minpuntjes: geen party 's avonds, één grote verwarring toen we zaterdagmorgen aankwamen en kaartjes wilden kopen, niemand wist hoe 't werkte en hoe duur 't nou precies was, off-road rijden bestond alleen (voor zover ik weet) uit meerijden met een C-Crosser over een zandpaadje, wel veel te beleven voor kinderen, zat opblaaskastelen en race simulatoren.
Zondag maar 1 vette bek eettentje en een wafelboer gezien op het circuit.
Plus: prachtig weer, redelijke camping met 's nachts niet al te veel herrie, prachtige auto's uit het Conservatoire, veel andere types die ik nu ook eens in het echt kon zien, leuk gereden over het circuit (Spa is echt véééél gaver trouwens )
Foto's http://cid-b0d686955399b1de.skydrive.li ... 25-04-2010
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Regelmatige poster
Voor mij was deze meeting niet echt hetgeen ik ervan verwacht had,ondanks de hoge inschrijvingsprijs(40€) had ik toch een beetje meer van verwacht,helemaal niets te eten,geen drankgelegenheid,s'avonds geen sfeertent(eigenlijk niets te zien),al een geluk dat het weer zaterdag uitstekend weer was en dat we s'avonds aan de tent een gezellige barbeque hebben gedaan .Hetgeen waar ik me ook aan geërgerd heb is aan dat scannen bij het binnen en buiten rijden van de het terrein,steeds 3 controleposten waar je alle papieren moest laten zien,na 3 maal binnen en buitenrijden moesten we ons steeds onze papieren weer bovenhalen.Ik ga er niet meer heen.Patrick,Christophe,Gilbert,Michel,Dave,Guy,Dirk en de vrouwtjes,we hebben toch weer een bangelijk avondje gahad he !!!!!
Ceci n'est pas une voiture....c'est une art du vivre !!!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
ja inderdaad zaterdag avond was prachtigmichel08 schreef:Voor mij was deze meeting niet echt hetgeen ik ervan verwacht had,ondanks de hoge inschrijvingsprijs(40€) had ik toch een beetje meer van verwacht,helemaal niets te eten,geen drankgelegenheid,s'avonds geen sfeertent(eigenlijk niets te zien),al een geluk dat het weer zaterdag uitstekend weer was en dat we s'avonds aan de tent een gezellige barbeque hebben gedaan .Hetgeen waar ik me ook aan geërgerd heb is aan dat scannen bij het binnen en buiten rijden van de het terrein,steeds 3 controleposten waar je alle papieren moest laten zien,na 3 maal binnen en buitenrijden moesten we ons steeds onze papieren weer bovenhalen.Ik ga er niet meer heen.Patrick,Christophe,Gilbert,Michel,Dave,Guy,Dirk en de vrouwtjes,we hebben toch weer een bangelijk avondje gahad he !!!!!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het ziet er op de foto's wel leuk uit: mooi weer, mooie wagens - ik ben helaas met en griepje thuis gebleven...
Groet van
Jesper
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Regelmatige poster
Ben er ook geweest, alleen zaterdag.
Echt heel mooi weer, had wel graag de wagens op het circuit gezien, maar pa kond zondag niet
Wel mooie foto's gemaakt
(Mijn 2 favoriete A-types naast elkaar, een dyane zonder 3de ruit en een AZAM6 )
(ieder zijn smaak zullen we maar zeggen )
En dit was echt de mooiste die er stond, er was echt niks maar dan ook NIKS aan, alles nieuw (maar ik durf er niet naar raden wat het gekost heeft )
Nog foto's
http://s529.photobucket.com/albums/dd34 ... ?start=all
Echt heel mooi weer, had wel graag de wagens op het circuit gezien, maar pa kond zondag niet
Wel mooie foto's gemaakt
(Mijn 2 favoriete A-types naast elkaar, een dyane zonder 3de ruit en een AZAM6 )
(ieder zijn smaak zullen we maar zeggen )
En dit was echt de mooiste die er stond, er was echt niks maar dan ook NIKS aan, alles nieuw (maar ik durf er niet naar raden wat het gekost heeft )
Nog foto's
http://s529.photobucket.com/albums/dd34 ... ?start=all