ruiten een tintje geven

Alles in, over, rond en op de koets.
Yellow Deendger
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 00:53
Locatie: oldenzaal

Bericht door Yellow Deendger » vr 21 jan, 2005 23:37

dat je mij nog niet eerder gespot hebt? Zo'n racemonster is het ook weer niet, ligt meer aan de bestuurder( 'k wil soms harder dan de eend) ik zal het toeteren bij deze x laten, en misschien spreek ik je nog een x "live". 8) 8)
Steel niet, de overheid duldt geen concurrentie!

www.barbierenschede.nl

backfire
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5835
Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door backfire » za 22 jan, 2005 12:42

het probleem zit hem niet in het feit dat je getint glas gebruikt. Het probleem is dat die folie en spuitbus niet mag omdat de helderheid niet voldoende is. Dus als je getint glas gebruikt welke op maat gemaakt is, en goedgekeurd (merkteken zit op het glas, kijk er maar eens naar) dan mag dat wel. Dus je krijgt een bekeuring omdat die folie en verf niet mag.

En natuurlijk is er voor de eend zoiets niet te krijgen, dus wagen we gewoon het gokje.

Overigens politie weet ook niet alles. Zo heeft mijn Motor geen knippers en 1 linker spiegel. Snappen zie niet, totdat je de paragraaf opnoemt waar t staat dat een motor van voor 76 geen knippers nodig heeft en maar linker spiegel. Het feit dat die motor voorzien was van knippers en 2 spiegels maakt niks uit. In duitsland kom je daar niet mee weg, maar goed wij wonen in NL :)

Plaats reactie