2cv AL gekocht vandaag voor 350 €uro !!!
-
- Beginner
-
- Beginner
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik snap 'm effe niet meer...
http://www.2cv.nl/markt/advertenties/13 ... site=2cvnl
Is Anton Deja nou ook "gebruikersnaam" of heeft gebruikersnaam die AL van Anton Deja gekocht voor 350 euro. (zal toch niet.... )
http://www.2cv.nl/markt/advertenties/13 ... site=2cvnl
Is Anton Deja nou ook "gebruikersnaam" of heeft gebruikersnaam die AL van Anton Deja gekocht voor 350 euro. (zal toch niet.... )
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Veelvuldig poster
ik denk dat "gebruikersnaam" die auto gekocht heeft voor 350 euro met daarbij een hoop onderdelen. die extra onderdelen wil hij weer kwijt, wat moet je bijvoorbeeld met 6 bumpers. dat begrijp ik wel.
om zijn verhaal nu meteen gezever te noemen en het een commercial te noemen vind ik niet erg aardig voor iemand die hier net nieuw op het forum is. dat begrijp ik niet.
edit: ik zie nu ook de advertentie op de markt, nu begrijp ik het ook niet meer, want waarom vertel je dan dat je de auto zelf gekocht hebt voor 350 euro. of is de advertentie niet meer actueel? heb zelf ook weken erover gedaan om een advertentie weer te verwijderen.
om zijn verhaal nu meteen gezever te noemen en het een commercial te noemen vind ik niet erg aardig voor iemand die hier net nieuw op het forum is. dat begrijp ik niet.
edit: ik zie nu ook de advertentie op de markt, nu begrijp ik het ook niet meer, want waarom vertel je dan dat je de auto zelf gekocht hebt voor 350 euro. of is de advertentie niet meer actueel? heb zelf ook weken erover gedaan om een advertentie weer te verwijderen.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Moderator
Dat had inderdaad ook op een nette manier gezegd kunnen worden.`supercees schreef:...
om zijn verhaal nu meteen gezever te noemen ...vind ik niet erg aardig voor iemand die hier net nieuw op het forum is. dat begrijp ik niet.
En verder, eenieder is vrij om te doen wat hij wil met zijn auto, al maakt ie er een plantenbak van.
Wel een mooie basis voor een Lomax, zo'n AZL, belastingvrij..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: