klinknagel dakje
-
- Addicted user
- Contacteer:
klinknagel dakje
Wie weet waar / welke klinknagels je kunt krijgen voor het dak. Je weet wel die chromen klinknagels waar ook je metalen buisjes mee vast zitten. Of iemand die dakjes maakt, de achterste balk moet weer vastgezet worden met klinknageltjes.
-
- Addicted user
- Contacteer:
Bij Cassis staat ie inderdaad in de folder, is alleen lastig bestellen. Bij BCC heb ik nog niets gevonden.
Net via citroparts proberen te bestellen, maar voor 0,51 euro aan klinknagel betaal ik 19,51 euro, dat is mij toch iets te gortig.
Net via citroparts proberen te bestellen, maar voor 0,51 euro aan klinknagel betaal ik 19,51 euro, dat is mij toch iets te gortig.
Laatst gewijzigd door backfire op ma 10 mei, 2010 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Addicted user
- Contacteer:
Ik was al begonnen met creatief denken en hergebruik van eend spullen. Ik wilde het boutje gebruiken van het klapraampscharniertje en aan de buitenkant een bolkopmoertje monteren.
Dus ik naar de lokale ijzerboer voor de bolkopmoertjes, en passant nog even gevraagt naar de klinknageltjes. En ja hoor gewoon in het rek, 15 stuks voor 2,75 Euro.
Nu nog aambeeldtje verzinnen om de boel netjes te kunnen klinken, maar dat moest geen probleem zijn volgens de ijzerboer.
Dus ik naar de lokale ijzerboer voor de bolkopmoertjes, en passant nog even gevraagt naar de klinknageltjes. En ja hoor gewoon in het rek, 15 stuks voor 2,75 Euro.

Nu nog aambeeldtje verzinnen om de boel netjes te kunnen klinken, maar dat moest geen probleem zijn volgens de ijzerboer.