De 14e 2CV Forum trofee is gevonden in Woerdense Verlaat(ZH)
Moderator: Hanzzl69
Red Duck, ik heb hem nu de 3e keer gevonden dus hij zal bij mij aan de muur blijven hangen
Ik heb hem overigens al eens letterlijk bij mij op de stoep gelegd, ik had vanuit mijn kamer zicht op het kistje. Dus wat dat betreft had je eerder moeten zijn!
Het ging inderdaad snel! Maar ik had het idee dat wammes waggel het mooi zou vinden als hij nog op de citromobile zou zijn, en dat is dus ook gelukt!
Ik hoop natuurlijk ook dat er zo snel mogelijk een nieuwe trofee zal zijn die vroeg of laat ook bij mij op de stoep beland. Ik heb al begrepen uit betrouwbare bron dat er één gesponsord is die binnen korte termijn weer ergens in de bosjes zal liggen!
Het kistje van deze trofee gaat uiteraard gewoon weer mee met de volgende trofee! Ik zal binnenkort zorgen dat hij bij hans terecht komt.
Verder iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! Op naar de volgende trofee zou ik zeggen!
Ik heb hem overigens al eens letterlijk bij mij op de stoep gelegd, ik had vanuit mijn kamer zicht op het kistje. Dus wat dat betreft had je eerder moeten zijn!
Het ging inderdaad snel! Maar ik had het idee dat wammes waggel het mooi zou vinden als hij nog op de citromobile zou zijn, en dat is dus ook gelukt!
Ik hoop natuurlijk ook dat er zo snel mogelijk een nieuwe trofee zal zijn die vroeg of laat ook bij mij op de stoep beland. Ik heb al begrepen uit betrouwbare bron dat er één gesponsord is die binnen korte termijn weer ergens in de bosjes zal liggen!
Het kistje van deze trofee gaat uiteraard gewoon weer mee met de volgende trofee! Ik zal binnenkort zorgen dat hij bij hans terecht komt.
Verder iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! Op naar de volgende trofee zou ik zeggen!
Ik heb via betrouwbare bron vernomen dat iemand in een gele eend tijdens een gele-auto-twitter-tour een praatje heeft gemaakt met een eigenaar van een gele kever. In dit gesprek schijnt naar voren te zijn gekomen dat de iemand van de eend iets te verstoppen had, in de vorm van iets dat te vinden was via internet. Dit alles was in de buurt van utrecht. Ik heb dit vannochten vernomen van iemand die de iemand van de kever kende. De iemand van de gele eend kende overigens ook mij bij naam. Wie de iemanden in dit verhaal zijn weet ik ook niet met zekerheid, maar ga er maar van uit dat het betrouwbaar is!
-
- Regelmatige poster
-
- Moderator
Het is mooi puzzelweer!
's Ochtends wat fris: ideaal om achter de PC te zoeken waar het kistje ligt. 's Middags heerlijk warm: ideaal om met open dak dat kistje te gaan zoeken!
Doe es verstoppen joh!
's Ochtends wat fris: ideaal om achter de PC te zoeken waar het kistje ligt. 's Middags heerlijk warm: ideaal om met open dak dat kistje te gaan zoeken!
Doe es verstoppen joh!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
Die zit al een maand met hamer en beitel in een stuk steen te peuren om een nieuwe trofee te maken:Waar is onze nooit volprezen Spelleider?
Hij heeft al een maand niks meer gepost.
een 2cv in mergelsteen op schaal 1:1.
Hoop ik.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams