Mocht je willen kijken of het iets is.. Ik heb ze ook op mijn 2cv en woon in Tilburg. Je kunt ze gerust even lenen om te kijken of je het iets vindt.Pierce schreef:Hey,
Nou mijn eendenbezit steeds dichter bij komt ben ik eens gaan kijken of ik nou ronde of vierkante koplampen wilde. Uiteindelijk heb ik besloten dat ik ronde toch wat charmanter vind. Maar om het een persoonlijk tintje te geven leek het mij leuk om er 'petjes' of wimpers of hoe die dingen ook heten op te zetten.
hier http://www.burtoncar.com/pages/Nederlan ... 101494.asp
kan ik ze voor 12.50 per stuk bestellen (als iemand goedkopere weet: P.M.).
Nu heb ik eigenlijk 2 vraagjes:
- Is het mooi om chromen petjes op niet-chromen(carrosserie kleur) lampen te zetten?
- Hoe worden die dingen gemonteerd, ik heb al veel foto's bekeken maar ik kan er echt geen idee van krijgen hoe ze nou vastzitten.
Bedankt
Koplamp petjes
Re: Koplamp petjes
-
- Regelmatige poster
Nou ja, het voordeel is dat ik begin volgende week naar de voorkeuring ga om te kijken wat eraan moet gebeuren, ik weet sowieso al dat ie op dit moment niet goedgekeurd wordt omdat m'n rechter knipperlicht t sinds 2 dagen niet meer niet met door onbekende reden, een ander ruitenwissermechanisme voor een Dyane nodig heb omdat deze niet helemaal lekker werkt. Ook heb ik een vaag probleem met de ophanging rechtsachter, weet niet of dat afkeur is... Dus als ie over een maand weer helemaal goed is laat ik m keuren en kijk dan of dat lukt. Maar een eendenreflector heeft alleen die rand waar je m in moet klemmen, terwijl de Dyane ook nog die sierrand aan de buitenkant heeft, en daarom vraag ik me dus af of dat past.
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!
-
- Heavy user
denk niet dat het bij een dyane lukt. die hebben iig niet dat randje waar je normaal de petjes mee bevestigd, maar wie weet lukt door ze in de koplamprand van een dyane te lijmen ofzo. [size=0][/size]maar heel mooi lijkt het me niet
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Punky schreef:Zijn denk ik wel pas te maken, maar of het mooi is?
Je valt over andermans post, maar schrijft nu echt precies hetzelfde!!!dyane_maniac schreef:denk niet dat het bij een dyane lukt. die hebben iig niet dat randje waar je normaal de petjes mee bevestigd, maar wie weet lukt door ze in de koplamprand van een dyane te lijmen ofzo. [size=0][/size]maar heel mooi lijkt het me niet

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
oei, ik ben bang dat ik me weer eens heel ongelukkig uitgedrukt heb...
iig was mijn reactie in jouw quote geen reactie op jouw bericht (ook in bovenstaande bericht gequote)
met mijn reactie dat iets niet mooi IS, bedoel ik alleen maar maar dat iets esthetisch niet mooi (of lelijk) kan ZIJN in de zin dat dit een vaststaand feit is. maar dat dus een ieder het wel of niet mooi kan vinden.
en dat was dus (een beetje flauwe) reactie op de poster zijn vraag:
IS het mooi als ik chromen petjes monteer op meegespoten koplamphuizen. verder bedoelde ik niets lulligs, maar dat is dus helaas niet zo overgekomen. mijn excuses voor diegene die dit wel zo hebben opgevat
iig was mijn reactie in jouw quote geen reactie op jouw bericht (ook in bovenstaande bericht gequote)
met mijn reactie dat iets niet mooi IS, bedoel ik alleen maar maar dat iets esthetisch niet mooi (of lelijk) kan ZIJN in de zin dat dit een vaststaand feit is. maar dat dus een ieder het wel of niet mooi kan vinden.
en dat was dus (een beetje flauwe) reactie op de poster zijn vraag:
IS het mooi als ik chromen petjes monteer op meegespoten koplamphuizen. verder bedoelde ik niets lulligs, maar dat is dus helaas niet zo overgekomen. mijn excuses voor diegene die dit wel zo hebben opgevat
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.