Renovatie Ami 8 Break 1972 (roestplekken bijwerken).
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Mooi rood is niet lelijk..
Nee, mooi werk! Wat tevens betekent dat de kitcarplannen voor deze Ami definitief om zeep zijn?!
Tijd voor een nieuw projectje dus, Dolf!
(ik zag een mooie Zündapp roller voor (betrekkelijk) wènig in Liempde, foto's volgen vanavond of morgen!)
Nee, mooi werk! Wat tevens betekent dat de kitcarplannen voor deze Ami definitief om zeep zijn?!
Tijd voor een nieuw projectje dus, Dolf!
(ik zag een mooie Zündapp roller voor (betrekkelijk) wènig in Liempde, foto's volgen vanavond of morgen!)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Even geen nieuw projectje meer. Andere plannen, maar dat heeft niks met auto's te maken.
Ik heb Pleun zijn tip aangenomen en maar Motip gebruikt voor over de Owatrol laag. Maar kwam er gelijk weer achter, wat ik tegen motip heb. Op druk staan die bussen niet echt. Maar is gelukkig maar een onderlaag.
En net overgespoten met Tectyl 190. Hij wordt nu wel iets te strak naar mijn zin eerlijk gezegd. Stoelframe zit trouwens ook in de lak.
Het gedeelte van de laadbak, staat later op het programma.
Weet iemand trouwens hoe je de deuren van een Ami afhangt. Want de voordeuren zijn eruit geweest en nu sluiten ze helemaal verrot.
Ik heb Pleun zijn tip aangenomen en maar Motip gebruikt voor over de Owatrol laag. Maar kwam er gelijk weer achter, wat ik tegen motip heb. Op druk staan die bussen niet echt. Maar is gelukkig maar een onderlaag.
En net overgespoten met Tectyl 190. Hij wordt nu wel iets te strak naar mijn zin eerlijk gezegd. Stoelframe zit trouwens ook in de lak.
Het gedeelte van de laadbak, staat later op het programma.
Weet iemand trouwens hoe je de deuren van een Ami afhangt. Want de voordeuren zijn eruit geweest en nu sluiten ze helemaal verrot.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Zo, goed bezig hoor, over die deurscharnieren, ik heb geen AMI en weet er ook niks van (dus ik kan me misschien maar beter stil houden...... ),
maar op de foto zie ik dat de scharnieren met bouten vast zitten op de A stijl, daar is niks mee gebeurd tijdens het lassen en is ook niks mee af te stellen?
En bij mijn acadiane kon ik de boel iets beter sluitend krijgen door wat met de slotvanger te schuiven, maar dan moet je wel torx bitje's hebben, succes!
maar op de foto zie ik dat de scharnieren met bouten vast zitten op de A stijl, daar is niks mee gebeurd tijdens het lassen en is ook niks mee af te stellen?
En bij mijn acadiane kon ik de boel iets beter sluitend krijgen door wat met de slotvanger te schuiven, maar dan moet je wel torx bitje's hebben, succes!
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
-
- Veelvuldig poster
Ik denk met een hoop proberen en geduld. Beetje stellen, proberen, nog wat stellen, proberen, nee, toch iets de andere kant op, proberen, das te ver, stellen, proberen, bijna, stukkie nog, euh, hoe kan dat nou, maar weer terug, boven is mooi, onder nog wat, nou zit ie boven niet meer mooi, weetjewat, ik begin weer opnieuw, doe ik onder eerst....
Eend voor allen, allen voor eend..
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster