CIMOS AMI8 break
-
- Veelvuldig poster
CIMOS AMI8 break
Kreeg vanochtend een bericht van collega's van ons zusterbedrijf in Bosnië die zagen een AMI8 staan, t is (aan de spatlappen te zien) een bij CIMOS gebouwde auto.
In eerste instantie heb ik gezegd dat ik er geen interesse in heb, maar na een uurtje of wat begon het toch te kriebelen... dus toch maar om info gevraagd ze gaan nu vragen of er papieren bij zitten en wat de vraagprijs is. .
wat ik tot zover heb kunnen zien is dat het linker achterscherm redelijk krokant is en de dakrand voor is ook niet helemaal fris meer, ik wacht met spanning op verdere berichten Het is natuurlijk (zeker hier) een zeldzame uitvoering!
greetzzzzzzzzzz
Rusty
In eerste instantie heb ik gezegd dat ik er geen interesse in heb, maar na een uurtje of wat begon het toch te kriebelen... dus toch maar om info gevraagd ze gaan nu vragen of er papieren bij zitten en wat de vraagprijs is. .
wat ik tot zover heb kunnen zien is dat het linker achterscherm redelijk krokant is en de dakrand voor is ook niet helemaal fris meer, ik wacht met spanning op verdere berichten Het is natuurlijk (zeker hier) een zeldzame uitvoering!
greetzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- bartje2212
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
prcies! en de overgebleven CiMOS AMI8's zijn volgens mij op 2 handen te tellen! en verder, tja alleen als t wat betreft prijs (ook rekening houden met transport) en als er papieren bij zijn is t interessant. anders laat ik em ook staan. (het schijnt dat de oud ijzer prijs op t moment erg hoog is....)backfire schreef:Dat ie gebouwd is door CIMOS natuurlijk.
eerst maar s afwachten wat ze daar verder over de auto te weten kunnen komen.
grtzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Heavy user
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
meeste modellen die ze gemaakt hebben lijken (of zijn) 100% gelijk aan de franse, maar ze hadden bijvoorbeeld een aparte versie van de ACAdiane (noemden ze daar DAK).
hier een linkje met wat ze o.a. gemaakt hebben: http://www.citroenet.org.uk/foreign/jug ... cimos.html
greetzzzzzzzzzzzzzzzz
hier een linkje met wat ze o.a. gemaakt hebben: http://www.citroenet.org.uk/foreign/jug ... cimos.html
greetzzzzzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400