Betuwerit 2010
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Betuwerit 2010
Komt er nog een Betuwerit in 2010?
Het was vorig jaar gezellig - kon alleen niet bij het eten zijn.
Het was vorig jaar gezellig - kon alleen niet bij het eten zijn.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
Er komt zekers weer een Betuwerit.
De eerste voorbereidingen zijn getroffen en we gaan dit jaar weer een mooie rit uitzetten centraal in het land!
We zitten te denken aan eind juli of augustus. Zodra Transat en ik hier meer over weten horen jullie het van ons!
Voor de mensen die nog nooit een Betuwerit hebben gereden, foto's kan je hier vinden: http://www.robdehaan.com/ en dan de 2cv.nl meetingsbutton.
De Betuwerit is oorspronkelijk begonnen als tocht door de Betuwe, echter na 3x hadden we daar de omgeving wel gehad. Vandaar dat de Betuwerit nu zijn vleugel uitslaat naar andere gebieden in het mooie Nederland!
Groetjes
De Betuwerit organisatie
Rollo (Rob) en Transat (Arno)
De eerste voorbereidingen zijn getroffen en we gaan dit jaar weer een mooie rit uitzetten centraal in het land!
We zitten te denken aan eind juli of augustus. Zodra Transat en ik hier meer over weten horen jullie het van ons!
Voor de mensen die nog nooit een Betuwerit hebben gereden, foto's kan je hier vinden: http://www.robdehaan.com/ en dan de 2cv.nl meetingsbutton.
De Betuwerit is oorspronkelijk begonnen als tocht door de Betuwe, echter na 3x hadden we daar de omgeving wel gehad. Vandaar dat de Betuwerit nu zijn vleugel uitslaat naar andere gebieden in het mooie Nederland!
Groetjes
De Betuwerit organisatie
Rollo (Rob) en Transat (Arno)
-
- Regelmatige poster
ook een mooie tijd om er een andere naam aan te gevenRollo schreef:
2cv.nl forum meating,rit

gr gerard
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Natúúrlijk komt er weer een Betuwerit!
Voor degenen die er vorig jaar niet bij waren: kijk maar eens op dit topic van vorig jaar.
Rollo/Rob en ik hebben al contact gehad en we maken er weer een mooie rit van dit jaar. Hou het forum in de gaten!

Rollo/Rob en ik hebben al contact gehad en we maken er weer een mooie rit van dit jaar. Hou het forum in de gaten!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Als jullie dan toch rekening gaan houden wanneer iedereen kan, ik kan het weekeinde van 8 augustus niet. Ik heb dan mijn jaarlijkse uitje met mijn zoon naar de Nurburgring in Duitsland. Drie dagen kijken naar auto's die teveel PK's hebben en maar rondjes rijden dus nooit ergens komen.
Wel leuk als er weer een mooie leasebak op de afsleep wagen wordt afgevoerd. Zou er wel bij willen zijn als de bestuurder er van op maandag ochtend zijn baas moet gaan vertellen dat hij de auto op de race baan in de prak heeft gereden
(is dan niet verzekerd).
Zijn er nog andere forum leden die met hun zoon naar de Nurburgring gaan? dan kunnen we daar misschien een treffen organiseren.

Zijn er nog andere forum leden die met hun zoon naar de Nurburgring gaan? dan kunnen we daar misschien een treffen organiseren.
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster