Cimos Ami 8 Break
Cimos Ami 8 Break
Net koud 10 minuten terug van een 6 uur lange rit om dit beestje op te halen:
Vorige week al in de omgeving waar hij zou staan gezocht maar ik kon hem toen niet vinden. Dankzij Rusty een telefoonnummer te pakken gekregen van de verkoper(bedankt!), gisteren voor het eerst telefonisch contact gelegd, vanochtend een autoambulance geregeld en nu staat ze hier
Binnenkant is vies en oud, de buitenkant is zo krokant als een koekje maar motorisch en chassiswijs gezien valt ie wel mee.
Zo en nu ga ik een goudgele rakker pakken
Vorige week al in de omgeving waar hij zou staan gezocht maar ik kon hem toen niet vinden. Dankzij Rusty een telefoonnummer te pakken gekregen van de verkoper(bedankt!), gisteren voor het eerst telefonisch contact gelegd, vanochtend een autoambulance geregeld en nu staat ze hier
Binnenkant is vies en oud, de buitenkant is zo krokant als een koekje maar motorisch en chassiswijs gezien valt ie wel mee.
Zo en nu ga ik een goudgele rakker pakken
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
T begint steeds meer op ami.nl te lijken hier...
Leuke koop, veel plezier ermee! Hoe ga je m naar NL vervoeren?
www.ami.nl is helaas al vergeven, net als ami.be
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Ik hoop rijdend, ik heb nog tot september om hem op te lappen dus dat moet wel lukken, plaatwerk kan straks in Nederland wel.Tom Duckpower schreef:T begint steeds meer op ami.nl te lijken hier...
Check.Punky schreef:Ik begrijp dat dat dezelfde CIMOS is als uit dat andere topic?
Gefeliciteerd en suc6 met de werkzaamheden. En zeker even lid worden van de AVN. Krijg je zeker geen spijt van.
Dankjewel, ga ik ook zeker doen ja
Voorlopige todo list:
Platen regelen, heb wel papieren.
Accu erin.
Bidden dat de motor aanslaat.
Iets betere eerste indruk:
De buitenkant is behoorlijk slecht, vooral links en rond het dak:
Rechts geen spiegel, was dat optioneel op de Ami?
Het interieur is ook behoorlijk uitgeleefd, het minimale onderhoud dat door de vorige eigenaar is gegeven was alleen om haar draaiende te houden:
Geen accu, de motor ziet er niet slecht uit maar je weet niet wat voor verassingen er nog kunnen komen:
De buitenkant is behoorlijk slecht, vooral links en rond het dak:
Rechts geen spiegel, was dat optioneel op de Ami?
Het interieur is ook behoorlijk uitgeleefd, het minimale onderhoud dat door de vorige eigenaar is gegeven was alleen om haar draaiende te houden:
Geen accu, de motor ziet er niet slecht uit maar je weet niet wat voor verassingen er nog kunnen komen:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Het is er niet af gewaaid met 90 km/h op de aanhangerTom Duckpower schreef:Wordt flink werken aan de auto zo te zien. Zit het dak wel nog goed vast?
Opzich wel leuk maar ik hou er liever een normaal dakje op, voor cabriorijden heb ik m'n eendje alsupercees schreef:als je toch wat aan je dak gaat doen, ik zag laatst een ami met een dak van een dyane, dus dat kan open! zag er leuk uit:
Handig he zo'n multifunctioneel chassisMichiel van G. schreef:Is die laatste niet een 2cavmi6? Op kenteken namelijk een 2cv6