Haha ja was het maar zo'n feest Had graag naar de 11 stedentocht willen komen, had ook al een bijrijder, maar ook dat weekend zit inmiddels al volgepland... En Bemelen, stelt dat nog wat voor? Miss maar een dagje gaan kijken, die 5 km verderopjeroen-2cv schreef:Er zijn weekenden met evenementen genoeg.Anne schreef:Ja, van mij mogen er wel meer meetingweekenden zijn...
Schermer kan ik helaas niet naar toe
Naast het evenement in Bemelen heb je komend weekend nog een evenement in Xanten (D) zo'n 40 km van Venlo.
En het weekend na Pinksteren is er de 11 stedentocht voor 2CV's. (www.2cvfriends.nl)
Ik hoorde vandaag van een collega dat er op 6 juni een oldtimer-evenement is in Steijl (Bij Tegelen-Venlo).......
Dus Anne...... je kunt al weer 3 weekenden vooruit
2CV Grenstreffen 2010
-
- Veelvuldig poster
2cv Vert Tuilleries 1975
-
- Gebruiker
Da's balen dat je niet naar Friesland kunt Anne.
Ik ga er wel heen, inclusief de bijrijder. die was snel gevonden, nl gewoon mijn vaste equiper van Le Tour Des Trois Pays.
Ik wil morgen even in Xanten (D) gaan kijken met de Acadiane.
Vanavond nog even de kachel van het ding "hardwarematig uitschakelen" om te voorkomen dat ik letterlijk "gaar" word.
Xanten is meteen een leuke warm-up voor de Acadiane zo vlak voor de 11-stedentocht.
Mocht er zondag of maandag nog iets leuks op het programma in Xanten staan dan meld ik het wel, inclusief wat foto's.
Als het tegenvalt (wat niet te hopen is) ga ik misschien zondag of zo wel even (met de eend) in Bemelen kijken.
Weet iemand op welke dag de rondrit is in Bemelen? En of er wel een rondrit is?
Jeroen
Ik ga er wel heen, inclusief de bijrijder. die was snel gevonden, nl gewoon mijn vaste equiper van Le Tour Des Trois Pays.
Ik wil morgen even in Xanten (D) gaan kijken met de Acadiane.
Vanavond nog even de kachel van het ding "hardwarematig uitschakelen" om te voorkomen dat ik letterlijk "gaar" word.
Xanten is meteen een leuke warm-up voor de Acadiane zo vlak voor de 11-stedentocht.
Mocht er zondag of maandag nog iets leuks op het programma in Xanten staan dan meld ik het wel, inclusief wat foto's.
Als het tegenvalt (wat niet te hopen is) ga ik misschien zondag of zo wel even (met de eend) in Bemelen kijken.
Weet iemand op welke dag de rondrit is in Bemelen? En of er wel een rondrit is?
Jeroen
- André Post
- Heavy user
-
- Gebruiker
Nog naar Bemelen geweest Anne?Anne schreef: Haha ja was het maar zo'n feest Had graag naar de 11 stedentocht willen komen, had ook al een bijrijder, maar ook dat weekend zit inmiddels al volgepland... En Bemelen, stelt dat nog wat voor? Miss maar een dagje gaan kijken, die 5 km verderop
Ik had van Joop begrepen dat dit het laatste jaar was.
-
- Gebruiker
Het probleem is dat Bemelen te kort na Waggel is en daardoor het animo weg zakt. Daarnaast kent die camping zijn tarieven ook wel
En die gasten op het veldje er tegenover met hun Volkomen Waardeloos duits schroot wil je ook niet hebben op dezelfde camping.
Die verpesten alleen je foto's maar door hun gedrochten te dicht bij ons Frans cultureel erfgoed te parkeren.
Het voordeel is dat volgend jaar hemelvaart en pinksteren in juni vallen, waardoor er in mei meer ruimte voor evenementen is dan dit jaar en niet alles zo dicht op elkaar zit.
En die gasten op het veldje er tegenover met hun Volkomen Waardeloos duits schroot wil je ook niet hebben op dezelfde camping.
Die verpesten alleen je foto's maar door hun gedrochten te dicht bij ons Frans cultureel erfgoed te parkeren.
Het voordeel is dat volgend jaar hemelvaart en pinksteren in juni vallen, waardoor er in mei meer ruimte voor evenementen is dan dit jaar en niet alles zo dicht op elkaar zit.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
van Cubitus? Die woont alweer een paar jaar in een andere drecht-stad, maar heeft nooit z'n profiel aangepastjeroen-2cv schreef:Halloooooooo Buurmannetje
Ik heb zin in het Grenstreffen! Vorige jaren was ook altijd gezellig en er komen een hoop bekende forummers dus dat gaat helemaal goed komen. Trouwens: ik vind het ook altijd leuk om andere forummers te leren kennen, dus: kom allemaal naar Buurse!