Toch nog even wat andere zaken opgepakt voor in de kleine uurtjes.
Zonneklepje voorzien van nieuw schuimrubber en een nieuw stofje (zelfde als de deuren)
En sinds een tweetal weken bezig met restauratie van de oude metalen rechthoekige koplampen.
Hier degene waar ik nu mee bezig ben. Het glas verwijderd en schoongemaakt, deze heb ik met de hand schoongemaakt. De vorige gewoon in de vaatwasser, werkt perfect. Glas is eenvoudige te verwijderen, ik leg de lamp in de oven bij 110 graden voor een uur. Daarna met hobbymesje randje kit lossnijden en het glas kun je dan eenvoudig los halen. Desnoods nog een keer in de oven.
Hier degene met spiegel nog in takt. Hij was wel erg vuil, deze met watjes en wat glassex helemaal schoongemaakt. Geen doek gebruiken wat de spiegel is slechts opgedampt aluminium en is dus erg zacht.
De andere was ik niet zo slim (alhoewel iemand daar met zilververf in had gezeten) en deze met commandant 4 gepoets. Nodeloos om te zeggen dat het aluminium er ook goed mee af ging

. Dus die heeft een leraar voor mij gepolijst en deze moet een keer naar de chomerij.