effe voorstellen
effe voorstellen
Hoi mijn naam is cees55, nee niet mn leeftijd nu, maar wel mijn leeftijd dat ik met pre-VUT weg mocht. Ben mijn werkgever nog steeds dankbaar. Na bijna vijf jaar alweer thuis te zijn en van alles gedaan te hebben, ben ik nu een (sloop) eend aan het reviseren (2cv6 juli 1985). Liefde voor een Eend heb ik al vanaf 1969 toen ik mijn 1e eend kocht. Een grijze 2cv2 uit ik dacht 1960. Toen al volledig doorgeroest en rijp voor de sloop. Heb er een hoop lol aan beleefd en een hoop aan gesleuteld ook. Daarna nog een paar eenden barrels gehad, en een Ami 6. En daarna bijna 40 jaar andere auto's. Nu zat tijd,nostalgie, de eenvoud, het zelf sleutelen en dus weer begonnen. Ben nu met het chassis bezig en de motor. Ik twijfel nog om er weer een eend of een kitcar van te maken.
groet,
Cees55
groet,
Cees55
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
Welkom! En blijf gewoon nog even twijfelen en maak dan zelf je beslissing. Als je er een kitcar van maakt, wordt je volgende project vanzelf een eend; wordt het een eend, dan wil je daarna aan de slag met een kit. Dus. Pas op, voor je het weet ben je verslaafd..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams