uitlaat monteren, altijd met uitlaatmontagekit?
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
uitlaat monteren, altijd met uitlaatmontagekit?
De titel zegt het al.
Gaat het meestal wel goed zonder pasta of kan je het beter altijd gebruiken?
Gaat het meestal wel goed zonder pasta of kan je het beter altijd gebruiken?
ik gebruik nooit kit, als je goede klemmen hebt, die met die slot bouten. dan kan je alles losjes monteren, dan motor starten en dan luisteren waar die nog lekt, en dan ga je met een hamer de klemmen rond tikken totdat ie mooi dicht is, steeds iets vaster draaien, dan gaat het nooit meer lekken, nadeel van pasta is dat het er ooit weer een keer uitkomt en dan is de bende weer lek, de klem 47 naar je tussenpijp is soms wel wat lastiger, daarom gebruik ik daar wel eens pasta
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
ff iets anders,
he ramon, volgens mij heb je ik je eens gesproken bij de eendengarage in wormer over o.a een powertube.
Je wist er aardig wat van en ik vroeg me af of je weet welke maat sproeiers standaard goed gaan met een tube, aan een vermogensbankdag kom ik niet meer toe.
Ik heb een 18/26 carburateur.
he ramon, volgens mij heb je ik je eens gesproken bij de eendengarage in wormer over o.a een powertube.
Je wist er aardig wat van en ik vroeg me af of je weet welke maat sproeiers standaard goed gaan met een tube, aan een vermogensbankdag kom ik niet meer toe.
Ik heb een 18/26 carburateur.
-
- Heavy user
Ik vind die pasta wel zulke rotzooi. Als je de uitlaat er weer eens af moet halen dan kun je een half uur staan te krabben :S Dus k zou t gewoon doen zoals ramon zegt gewoon losjes monteren en starten, luisteren, tikken, vastdraaien, luisteren, rondtikken etc. Dis veel beter en blijft veel langer dicht dan wanneer je je uitlaat volsmeert met die zooi en het trilt na een jaar weer los waardoor je uitlaat alsnog lek is.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break