Ami:
Rijdt nog altijd, maar ga zaterdag wat kleine dingetjes verhelpen/nakijken.
Zo is de geleiding van de pook (rubber gedeelte in die buis) los aan het laten en komt het met de schakelstang mee naar buiten bij het schakelen.
Verder komen er nieuwe stoelen in. Deze heb ik via Marktplaats gekocht, moet alleen even kijken hoe ik ze erin ga zetten, want ze hebben een ander schuifsysteem (van een eend) dan mijn Ami. Hopelijk kan ik dit makkelijk oplossen door de rugleuning over te zetten en dan de stof van de zitting over de Ami-zitting heen trekken.
Verder was het dat betreft de Ami

Eend:
APK is verlopen, althans, de auto is afgekeurd. Mede omdat het chassisnummer niet meer leesbaar was. Dit was door de RDW op een debiele plaats ingeslagen (achter de rechterachterschokdemper). Doordat het heel lichtjes is ingeslagen, en met de APK elke keer de roest eraf is geschuurd, is dit jaar helaas een deel van het nummer verloren gegaan.
Doordat het opnieuw in laten slaan niet direct kan een afspraak moeten maken,deze was afgelopen maandag.
Nu is het nummer in de rechterachterpoot geslagen. Moet nu wachten op de nieuwe papieren, dan kan ie na de montage van een andere/nieuwe ruitenwisser voor de APK.
Andere APK punt(jes) waren:
- Losse bekabeling onder de motorkap (vastgezet met tape en ty-wraps)
- Carterontluchtingssysteem niet gesloten (ander sportfilter met carteraansluiting gemonteerd)
- Geen reflectoren achter (erop gezet)
- Kentekenverlichting achter defect (vervangen).
Dus nu moet ie weer goed zijn voor de APK.
Verder over de eend weinig te melden. Remt weer goed na de remrevisie in april, en rijdt ook weer goed na de carb-revisie in mei. Alleen bij hard remmen wil ie afslaan :S Stationair blijft ie wel lopen, niet echt je van het. Binnenkort nog maar eens de stationairsproeier en andere sproeiers schoonmaken.