compo set?

Aansluiten van een radio, extra luidsprekers, versterkers, etc.
duck-tuc
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 838
Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
Locatie: Lommel (B)

Bericht door duck-tuc » vr 16 jul, 2010 12:27

rusty schreef:
duck-tuc schreef:ik ben bij de mijne ook van plan om een complete installatie in te steken,
nu wou ik die deurpanelen voor en achteraan aanpassen dat vooraan een 17 cm compo en achteraan 13cm compo past.
zou je dan vooraan nog genoeg beenruimte hebben om goed te kunnen koppelen, remmen?
ik zou het anders doen, een GOEDE! 16.5 / 17 cm compo set voor en een klein 8 of 10 " woofertje achterin, heb je veel meer aan, het geluid klinkt dan veel natuurlijker en is waarschijnlijk nog goedkoper ook. goeie 4 kanaals versterker ertussen en je hebt echt prima geluid! kijk s op de site van spookeend, die heeft voorin zijn eend ook wat gebouwd, je levert zo idd wel wat in wat betreft beenruimte, voor mij geen optie (lange benen) je kan voor ook voor goeie kleinere compo's gaan en een klein kistje in/onder de aflegplank bouwen en dan je woofer op een iets groter bereik laten spelen.

suc6, greetzzzzzzzzz

Rusty
ik heb namelijk alles nog liggen van mijn vorige wagen :P
en omdat het hier toch ma ligt leek het mij leuk dat in de 2cv in te bouwen :wink:
dat zijn 2 composets, (die gele van pioneer)
2 prs versterkers ook van pioneer,
en die 8cm dikke pioneer woofer. da is een 12 inch.

maar ik meende de deurpanelen aan te passen in polyester, zodat die er in passen, en daarna de panelen te bekleden met leder. gaat wel een aardig werkje worden ma da heb ik er wel voor over.
:P

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 16 jul, 2010 13:06

Ik heb mijn deurpanelen vervangen door MDF exemplaren met een vulstuk en daar zit een composet van 16cm van AS in. Klinkt goed en er zit niks in de weg. Wel je deuren afplakken met bitumenmatten.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Punky op vr 16 jul, 2010 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

duck-tuc
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 838
Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
Locatie: Lommel (B)

Bericht door duck-tuc » vr 16 jul, 2010 13:15

Punky schreef:Ik heb mijn deurpanelen vervangen door MDF exemplaren met een vulstuk en daar zit een composet van 16cm van AS in. Klinkt goed en er zit niks in de weg. Wel je deuren afplakken met bitumenmatten.
ok thnx :)

het zal nog ff duren eer ik er aan beginnen kan,
eerst moet de buitenkant helemaal klaar zijn :wink:

Plaats reactie